شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
موسی پور

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ثبات در سیاست اقتصادی نکته مهمی در جلب اعتماد مردم است، گفت: تشکیل کارگروه‌هایی از چهره‌های شاخص اقتصادی و فرهنگی و بررسی استان و راهکارهای نتیجه بخش، می‌تواند همراهی مردم را به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان بوشهر، اظهار داشت: در پیروزی انقلاب اسلامی عامل اصلی و محوری مردم بودند و هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور افزود: امام راحل مخالف جنگ چریکی بودند و فرمودند، راه پیروزی ما تبیین، آگاه سازی و حرکت توده مردمی است و این همان اهرم نجات نظام از توطئه‌های دشمنان انقلاب بود.

وی با بیان اینکه پایداری و استواری ۴۵ ساله این انقلاب، مرهون فداکاری مردم است، ابراز کرد: نظام انقلاب اسلامی وجبی از خاک سرزمینش را واگذار نکرده درحالیکه در سلطنت‌های قبلی پهلوی و قاجار بدون جنگ هم مساحت زیادی از کشور واگذار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با یادآور شدن توطئه داخلی در سال ۱۴۰۱، ابراز کرد: تصور همگان بر براندازی نظام اسلامی بود، اما برخلاف تصور دشمنان این حضور و همراهی مردم بود که مانع به حقیقت پیوستن این خیال باطل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پور با اشاره به آغاز رسمی فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۵۹، بیان کرد: با توجه به اینکه در اوایل انقلاب نظام تازه استقرار یافته و ساختارش به‌طورکامل شکل نگرفته بود، لذا برای مقابله با توطئه‌ها به این تشکل نیاز داشت و در نتیجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جزء اولین نهادهای تشکل یافته پس از انقلاب می‌باشد.

وی با اشاره به شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم است، اظهار کرد: پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها به ویژه اقتصاد جز با مشارکت مردم امکان پذیر نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ثبات در سیاست اقتصادی نکته مهمی در جلب اعتماد مردم است، عنوان کرد: تشکیل کارگروه‌هایی از چهره‌های شاخص اقتصادی و فرهنگی و بررسی استان و راهکارهای نتیجه بخش، می‌تواند همراهی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی اتلاف انرژی را از موانع تولید دانست و تصریح کرد: حداقل برآورد اتلاف انرژی در کشور هزار میلیارد دلار است که راهکار مقابله با این مسئله فرهنگ سازی استفاده بهینه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha