شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
دکتر داود خدنگ

حوزه/ کارشناس عرفان و یهودشناسی مهمترین عناصر شکل دهنده آمریکا را از قوم یهود می داند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر داوود خدنگ امروز در همایش بین المللی "فردای صادق" با محوریت "بررسی تحولات دانشجویان اروپا و آمریکا" در مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: عملیات وعده صادق دوران طلایی جمهوری اسلامی و اسلام بود.

وی افزود: قرن ها است روی تصاحب ارض فلسطین بر اساس وعده الهی اصرار دارند. در حالی که در تورات آمده است که اگر عبد خدا باشید این ارض از آن شما است ولی اصلا چنین مساله ای رخ نداد و آنها عبد صالحی برای خدا نبودند.

کارشناس عرفان یهودی تصریح کرد: در ۱۴۹۲ تغییر رویکرد گسترده ای در اروپا و پرتقال علیه یهودیان شکل گرفت زیرا یهودیان ماهیت خود را به همه نشان دادند. یهودیان پس از آنکه ارض موعود خود را از دست داده بودند به آمریکا رفتند. کریستف کلمپ نیز یک یهودی است و آنها برای کشف ارض موعود جدید به آمریکا رفتند.

خدنگ یادآورشد: یکی از مهمترین پایه های شکل گیری آمریکا، یهودیان بودند. قبایل یهودی، گسترده اند و بسیاری از آنها اصلا ریشه یهودی ندارند.

کارشناس صهیونیست شناسی بیان کرد: زمانی که به آمریکا وارد شدند، ۱۳ ایالت را بر اساس ۱۳ قبیله یهودی تشکیل دادند. واشنگتن نیز به عنوان پایتخت انتخاب شد که جزیی از هیچ ایالتی نیست و در یک ناحیه ویژه قرار دارد. دقیقا مثل منطقه اورشلیم در اسرائیل.

وی افزود: نشانه گذاری های بسیاری در ساخت آمریکا و شباهت آن با ارض موعودی که از دست داده بودند وجود دارد از جمله آن به مکعب سازی مناطق در آمریکا اشاره کرد. یکی از دلایل مکعب سازی های منطقه ای، اشاره به کعبه است.

وی تصریح کرد: در آخرین صفحه کتاب مقدس مسیحیان مختصاتی وجود دارد و بیان می کند که در آخرالزمان دنیای جدیدی آغاز می شود.

خدنگ یادآورشد: اسرائیلی ها پس از حضرت سلیمان به نزاع باهم پرداختند. ده قبیله آن جدا شدند نام خود را اسرائیل نهادند و برخی دیگر به نام یهودیه به مناطق پایین رفتند. این ده قبیله را قبیله گمشده می نامند که البته یک عنوان نادرست است. این قوم از ابتدا نیز یک قوم غاصب بودند و همیشه سعی دارند همه مواهب جهان رابه نام خود بزنند.

کارشناس عرفان یهودی بیان کرد: یهودیان آمریکا را به دو بخش بالا و پایینی مبدل کردند. جنگ داخلی آمریکا نیز حاصل جنگ این دو بخش بود.

وی افزود: آمریکا تنها کشوری در جهان است که دارای دو مهر است و یهودیان نقش اساسی در این عرصه داشته اند. دو حزب جمهوری خواه و دموکرات نیز طبیعی و عادی و بر اساس یک فعل و انفعال سیاسی داخلی نبوده است و اگر جنگی هم وجود دارد جنگ این یهودیان است.

وی تصریح کرد: مهر اصلی آمریکا مهمترین نشانه حضور گسترده یهودیان و تفکرات یهودی در آمریکا است، زیرا در همه جای این مهر، نشانه سیزده قبیله یهود وجود دارد. روی منقار عقاب که نماد آمریکا نیز می باشد، شعار کاج بابل قرار دارد.

خدنگ یادآورشد: در مهر دوم آمریکا که دارای یک هرم دارای سیزده لایه است عنوان شده که نظم جدید جهانی سکولار یک تولد مبارک است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha