شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
یس

حوزه / خادمان حرم رضوی پس از ورود به گلزار شهدای شهر نوش‌آباد به رسم ادب و تکریم حقوق والدین در حیات و ممات، بر سر مزار پدر شهید موذن زنده‌یاد و خیّر مدرسه‌ساز حاج سید دخیل متولی حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، خادمان حرم رضوی پس از ورود به گلزار شهدای شهر نوش‌آباد ابتدا به رسم ادب و تکریم حقوق والدین در حیات و ممات بر سر مزار پدر شهید موذن زنده‌یاد و خیّر مدرسه‌ساز حاج سیددخیل متولی حضور یافتند و با قرائت صلوات خاصه توسط مداح کاروان امر به معروف و تجلیل از مصداق پرورش فرزند صالح با لقمه حلال و باقیات‌الصالحات این پدر شهید را تبیین کنند.

کاروان زیر سایه خورشید پس از قرائت فاتحه و تجلیل از روح شهادت و ایثار خانواده معظم شهدا بر سر مزار پدر شهید متولی بر سر مزار فرزندش در جوار این پدر رفتند تا آرزوی سید فرهاد را زیر سایه خورشید در قرار عاشقی با هشتمین حجت خدا بر زمین اجابت کنند.

امام رضا (ع) از سال ۹۳ تاکنون هر سال دهه کرامت سفیرانش در قالب کاروان زیر سایه خورشید بر سر مزار شهید متولی گسیل می‌دارد تا پیام دهه کرامت «ایران آستان امام مهربان» و زیارت از راه دور را زیر سایه خورشید برای ایرانیان و جهانیان تجلی و تبلور بخشد.

آری امام مهربان همچنان هر سال دهه کرامت آرزوی سید فرهاد را زیر سایه خورشید اجابت می‌کند تا توفیق زیارت از راه دور برای مادر شهید و هدیه زیارت رضوی برای سیدفرهاد ثبت و ضبط شود و قرار عاشقیشان در حیات و ممات طیبه شهدا برقرار باشد.

خادمان حرم رضوی، قرار عاشقی سیدفرهاد و آرام جان‌ها را با حضور بر سر مزار شهید مفقودالاثر سیدحسین قریشی شهید مستجاب‌الدعوة نوش‌آبادی حُسن ختام بخشیدند.

شهید سیدفرهاد متولی نوش‌آبادی در سال ۱۳۴۲ چشم به جهان گشود و با تربیت معنوی و نورانی والدینش از همان اوان کودکی عشق به دین و مذهب با خونش عجین شده بود.

سرانجام این فرزند افتخارآفرین وطن در جریان آزادساز خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس در ۲۳ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ شاهد مقصود را در آغوش کشید و به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام، گلگونش پس از ۲۷ ماه چشم انتظاری خانواده در شلمچه پیدا شد و در روز عید فطر سال ۱۳۶۳ بر روی دستان انبوه مردم عزادار و شهیدپرور شهر نوش‌آباد تشییع و در گلزار شهدا در جوار بارگاه امامزاده محمد بن زید بن حسن بن علی (ع) به خاک سپره شد.

بخشی از وصیتنامه شهید سیدفرهاد متولی نوش آبادی:

اینجانب که در طول عمرم خدمتی به اسلام و مسلمین نکردم امیدوارم که مرگم سرآغاز خدمتی جاویدان به اسلام باشد و از خداوند می‌خواهم که مرگم را مرگ سرخ قرار دهد تا به این وسیله به سه هدف رسیده باشم. اول: لقاءالله، دوم: اثبات زبونی و خواری خصم و سوم: یاری اسلام در حد اعلا از این راه.

پیامی که به امت قهرمان دارم این است که اگر می‌خواهند آسیبی به مملکت وارد نشود، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا خدا پشتیبان شما باشد و در روز قیامت دنبال امام حسین (ع) باشید.

انتهای پیام./

حضور خادمان حرم رضوی بر سر مزار پدر شهید متولی نوش‌آبادی

حضور خادمان حرم رضوی بر سر مزار پدر شهید متولی نوش‌آبادی

حضور خادمان حرم رضوی بر سر مزار پدر شهید متولی نوش‌آبادی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha