شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
حجت‌الاسلام حسین

حوزه/ امام جمعه موقت بندرریگ با اشاره به روز جوانی جمعیت اظهار داشت: باید مقدمات و لوازم این مسئله فراهم شود، کارهایی هم شده اما کافی نیست  وقتی ما به جامعه میگوییم فرزندآوری دیگر جوان ما نباید دغدغه شغل، مسکن و فراهم کردن شیر خشک داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید صادق حسین، امام جمعه موقت بخش بندر ریگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز جوانی جمعیت اظهار داشت: باید مقدمات و لوازم این مسئله فراهم شود، کارهایی هم شده اما کافی نیست وقتی ما به جامعه میگوییم فرزند آوری دیگر جوان ما نباید دغدغه شغل، مسکن و فراهم کردن شیر خشک داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم گوش شنوایی باشد و این مطالبه جدی رهبری پیرامون جمعیت را بشنود و جامه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام حسین با تبریک ولادت امام رضا علیه السلام، گفت: شخصیتی که آنقدر عظمت دارد که امام هفتم فرمودند: هر کسی فرزند من در طوس را زیارت کند خدا را در عرش زیارت کرده. این کیست که زیارت او میشود زیارت خدا و مرقد او می شود عرش خدا که از شیخ طوسی تا شیخ انصاری هنوز در درک و فهم این جمله مبهوت مانده اند. قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و انشاالله در این ایام مبارک مراسماتی در حد شأن و جایگاه امام رضا علیه السلام برگزار کنیم.

امام جمعه موقت بندر ریگ با گرامیداشت سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر در سال ۱۳۶۱، گفت: روز سوم خرداد از روزهای فراموش شدنی نیست، سوم خرداد یک نماد است، نماد پیروزی حق بر باطل. لذا آن حکیم الهی، امام بزرگوار وقتی در روز ۳ خرداد این همه مجاهدت به بار نشست، این همه جوان غرق به خون شدند، این همه زحمت کشیده شد فرمود که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی ادامه داد: معنای جمله امام راحل آن است که اگر شما مجاهدت کردید، قدرت خدا پشت شما می آید و دیگر شکست نمی خورید. امام این را به ما فهماند که وقتی مجاهدت می کنید، وقتی تنبلی نمی کنید وقتی وارد میدان می شوید، وقتی نیروهای خودتان را به صحنه می آورید قدرت خدا پشت سر شماست. لذا فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha