یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
بسته معیشتی

حوزه/ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت: رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی در استان در ایام دهه کرامت در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان اظهار کرد: در آستانه ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ۱۱۰۰ بسته معیشتی در شهرستان‌های استان سمنان توزیع شد که به شکل هدفمند و محله محور در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این رزمایش که در محل برگزاری نماز جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان و خادمیاران رضوی برگزار شد تعداد ۱۱۰۰ بسته معیشتی در قالب نهضت کمک‌های مؤمنانه به ارزش ریالی هر بسته بیش از۷۷۰ هزار تومان جمعا به مبلغ ۸۴۷ میلیون تومان توسط خادمیاران، کانون‌های خدمت رضوی محله‌ای، خیرین و نیکوکاران به نیابت از ولی نعمتمان آقا علی‌ بن موسی‌ الرضا (ع) در راستای کمک به نیازمندان توزیع می‌شود.

سعدالدین هدف از اجرای طرح مواسات را همدلی، کمک و دستگیری از نیازمندان جامعه دانست و افزود: کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان در نظر دارد به صورت مستمر حمایت‌های معیشتی خود را از خانواده‌های نیازمند داشته باشد تا بتوان با اجرای این رزمایش‌ها مشکلی از مشکلات اقتصادی اقشار آسیب پذیر باز شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با اشاره به اینکه با توزیع بسته‌های معیشتی بخشی از نیاز اقتصادی افراد کمتر برخوردار برطرف می‌شود، تصریح کرد: نهضت کمک مومنانه در راستای خدمت کریمانه و به منظور یاری رساندن به فقرا و نیازمندان است تا در تامین بسته‌های مواسات به منظور گستراندن سفره‌های اطعام برای محرومین یاری رسان این عزیزان باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha