یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تصاویر / جلسه شورای بسیج حوزه علمیه استان قزوین برگزارشد

حوزه / حجت الاسلام یوسفی گفت: جمهوری اسلامی پس از نیم قرن با عملیات وعده صادق، شاهد پذیرش جایگاه جمهوری اسلامی است و به عنوان تکیه گاه حق طلبان دنیا پذیرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه استان قزوین که با حضور مدیر و معاونین مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، اظهار داشت: دنیا متوجه توان نظامی ایران شد و تحمیل قدرت خویش را با اراده پولادین به دشمن نشان داد، چرا که ایران با ۲۰ درصد توان نظامی و تجهیزات ۲۰ سال پیش در برابر همه توان و تکنولوژی ۲۳ کشور قرار گرفت و لذا امروز دیگر کسی از قابلیت آمریکا و اسراییل سخن نمی‌گوید.

حجت الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق تمام آسمان اسراییل و منطقه در اختیار ایران قرار گرفت و اسراییل به دریای آتش تبدیل شد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی پس از نیم قرن با عملیات وعده صادق، شاهد پذیرش جایگاه جمهوری اسلامی است و به عنوان تکیه گاه حق طلبان دنیا پذیرفته شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: مقاومت مردم غزه باعث یک نفوذ معنوی در دانشگاه‌های جهان و غرب شده و بیشترین تاثیر را بر افکار عموی جهان داشته است.

وی ادامه داد: دانشگاه‌هایی که آمریکا سال‌ها برای تربیت نیرو با تفکر لیبرال سرمایه‌دار و تفکر طرفدار سلطه غرب پرورش می‌داد، امروز تبدیل به یک صحنه اعتراضی سنگین علیه این تفکر شده است.

حجت الاسلام یوسفی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر به دست رزمندگان ایران اسلامی بیان کرد: خرمشهر از زمان آزادی دیگر یک شهر نیست، بلکه نماد دلاوری‌ها، رشادت‌ها و از جان گذشتگی جوانانی از ایران اسلامی است که نامشان تا ابد جاودانه و یادشان آرام بخش دل‌های آزادی خواه مردم ایران شد.

وی اظهار کرد: بی‌شک عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در سوم خرداد ۱۳۶۱، تمام معادلات دشمن و هیمنه استکبار را در هم شکست و امروز نیز پس از گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران، تحت راهبری‌های حکمیانه رهبر معظم انقلاب، همدلی و همبستگی ملی را در مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان همانند دوران دفاع مقدس، کانون هدف خود قرار داده است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha