دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
شهادت رئیس جمهور

حوزه/ مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در پیام تسلیتی، شهادت آیت الله رئیسی و همراهان خدومش را مزد تلاش های شبانه روزی این مردان الهی، پرتلاش، خدمتگزار، انقلابی و ولایت مدار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون
خبر شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیزشان، جامعه ایرانی اسلامی و قلب محرومان و مظلومان را متأثر کرد. مردی سه سال پیش در سالروز ولادت امام رضا علیه السلام پرچم خدمت برافراشت، در سالروز ولادت آن امام همام، آسمانی شد و مزد خدمات و زحمات شبانه‌روزی‌اش را با نوشیدن شربت شهادت از پروردگارش دریافت کرد و مدال «سید شهیدان خدمت» را بر سینه آویخت؛ «سَلَمٌ عَلَیکُم بِمَا صَبَرتُم فَنِعمَ عُقبَی ٱلدَّارِ».
این مرد الهی، پرتلاش، خدمتگزار، انقلابی و ولایتمدار و یاران شهیدش ثابت کردند که می‌توان مسند قدرت را به عرصه خدمت تبدیل کرد و فارغ از هیاهوهای سیاسی و دعواهای جناحی، تنها به فکر مردم بود و برای رضایت حضرت حجت عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف گام برداشت.

جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها این ضایعه تأسّف‌بار را خدمت امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی و خانواده محترم رییس جمهور به ویژه همسر مکرمه و فرزندان محترمشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای همه شهدای این حادثه تلخ، طلب علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر فراوان مسئلت می‌نماید.

همه کشورهای عالم بدانند به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، هیچ خللی در کار نظام به وجود نخواهد آمد و با رفتن یک سرباز محترم و مغتنم، سربازان دیگری با جدیت و تلاش پرچم انقلاب اسلامی را به دست خواهند گرفت و به فرموده بنیان‌گذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) «با رفتن یک خدمتگزار در سدّ آهنین ملت، خللی حاصل نخواهد شد که خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمتند، و الله نگهدار این ملت و مظلومان جهان است.»

طلاب، اساتید و کارمندان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با داغی در دل، از امام رئوف، سلامتی و طول عمر رهبر نازنین‌مان را طلب و برای ظهور حضرت حجت عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف دعا می‌کنند.

«الهی رِضاً بِقَضائِکَ و تَسْلیماً لِامْرِکَ وَ لا مَعْبودَ سِواکَ یا غِیاثَ الْمُستَغیثین»

«اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکو إِلَیْک فَقْدَ نَبِیِّنَا وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنَا وَ کثْرَهَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّهَ عَدَدِنَا وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ.»

سیده زهره برقعی
مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha