دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
شهادت رئیس جمهور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با صدور پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و همراهانش را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و همراهانش را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الأحزاب، آیه ۲۳

خبر ناگوار سانحه هوائی برای رئیس جمهور مردمی و ولائی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی دیگر از خدمتگزاران صادق مردم و نظام اسلامی بسیار سنگین و موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

آیت الله رئیسی خود را وقف خدمت به مردم و نظام اسلامی کرده بود وبا تلاشهای مستمر و خستگی ناپذیر خود امید را در دلها احیاء کرد و محبوب دلها گردید و با سلب نعمت مغتنمش امتی را عزادار کرد، امروز در سوگ ایشان و همراهان، تنها مردم ایران داغدار نیستند بلکه در سوگ آنها کشورها و انسانهای آزاده فراوانی عزادار شدند.

شهید رئیسی خادم الرضا (علیه السلام) بود و در زمان مسئولیتش در آستان قدس رضوی خدمات فراوانی به زائران امام هشتم و مردم کرد و مفتخر به هشتمین رئیس جمهوری نظام مقدس اسلامی ایران شد و در قوه مجریه در جهت خدمت به مردم همواره تلاش نمود تا هم زمان با ایام دهه کرامت و میلاد امام رئوف مزد خود را دریافت و در راه خدمت و پیشرفت کشور به شهادت رسید و به ملکوت اعلا پیوست .

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، آیت الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذر بایجان شرقی ، دکتر امیر عبد اللهیان وزیر امور خارجه ،دکتر رحمتی استاندار آذر بایجان شرقی ودیگر همراهانشان به حضرت ولی عصر(ع) ارواحنا له الفداه، رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی)، مراجع معظم تقلید،علمای اعلام و حوزه های علمیه دامت توفیقاتهم ، ملت شریف و خانواده های آن عزیزان تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال علو درجات برای آن شهیدان سرافراز و صبر و اجر فراوان برای بستگانشان مسئلت می نمایم و رجاء واثق دارم مدارس علمیه خواهران استان در مراسمات وتکریم آن شهیدان خدوم حضوری فعال خواهند داشت.

محمد کارگر شورکی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha