دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
کد خبر: 1158854
۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی

حوزه/ شهادتت مبارک مرد میدان و عمل، شهادت برازنده ی چون تویی است که دلسوز، خادم و خستگی ناپذیر بودی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم مریم خدادادی، مدیر مدرسه علمیه کوثر زرندیه در یادداشتی آورده است:

امام خوبی ها، تصمیم داشتیم شهر را آذین ببندیم؛ به یمن قدومت که خبری سخت و سنگین بر دلمان نشست و آنچنان دلهایمان آزرده شد و شهرهایمان و بارگاه ملکوتیت با پرچم های سیاه مزین گردید.

مولای من نمی دانم سید ما در کجا و چه زمانی و چگونه در بارگاهت به نجوا نشست که در شب ولادتت شهادت نصیبش شد و آسمانی شد. سید، در شب ولادت مولا و مقتدایت غم سنگین و جانکاهی بر دلمان نشاندی آنچنان غم سنگین بود که صدای نقاره ها از بارگاه ملکوتی مولایمان به گوش نرسید و پرچم سیاه در بارگاهش به اهتزاز در آمد.

در کدام کنج حرم آرزوی شهادت کردی که امن یجیب هایمان را خداوند مهربان؛ آمین گو نشد! کدام ساعت طلب شهادت کردی که ملتی در بارگاه ملکوتی امام و مقتدایت به تمنا نشستند تا شاید خبری خوش بشنوند که خبر شهادتت به گوش رسید و غمی جانکاه بر فضا مستولی گشت.

شهادتت مبارک مرد میدان و عمل ،شهادت برازنده ی چون تویی است که دلسوز خادم و خستگی ناپذیر بودی.

خسته نباشی مرد همیشه حاضر در میدان خدا قوت مرهم درد های محرومان و مستضعفان؛مردمی بودی آسمانی شدی؛تو همان بودی که سردار شهیدسلیمانی فرمود هر آنکس که بوی شهید از کلام و رفتارش بلند باشد شهید خواهد شد.

همواره در میدان بودی.سکان دولت را در طوفان اقتصادی تحریم به دست گرفتی و کشور را از رکود نجات دادی؛

قران را به دست گرفتی و کلام خدا را نمود حقیقت دانستی ؛توجه و عمل به قرآن در کلام و رفتارت موج میزد

ما حصل حضور پر شورت در میدان عمل، عملیات گسترده ی علیه اسراییل کودک کش بود، افزایش روابط دیپلماتیک با تعدادی از همسایه های عرب.

افزایش نقدینگی و رشد اقتصادی؛و کاهش تورم و نرخ بیکاری از جمله آثار خدمت خالصانه ات بود.

محبوب دل مستضعفان خاموشی‌ها را فراموش کردیم. خانواده های تحت پوشش با آسودگی بیشتری زندگی را ادامه دادند. جوانان کشور با صدور مجوزهای کسب و کار امیدوارتر شدند. خزانه کشور را خالی تحویل گرفتی ولی با اقتدار و سیاست که لازمه قدرت است کشور را از بحران نجات دادی.

طعنه های دوست و دشمن تو را سست نکرد و نگاهت به عزت ایران و ایرانی بود، سید با اخلاق و متین، ما را حلال می کنی؟

قول ما به شما که نگذاریم آتش توهین و تحریف حریف حقیقت بشود.

با هزاران شاخص دیگر در عملکرد سه ساله جنابعالی میتوان عملکرد شایسته شما را اثبات کرد. شهادت پاداشی بود که درقبال این جهاد تقدیمت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha