دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: پیکر مطهر شهید سرگرد بهروز قدیمی از همراهان رییس جمهور شهید در سانحه بالگرد در زنجان تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان ؛سید شمس‌الدین موسوی در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش ضمن اشاره به اینکه شهید بهروز قدیمی متولد روستای درسجین در ابهر است، اظهار داشت: قرار است پیکر مطهر این شهید خدمت روز پنجشنبه پس از تشییع در شهرهای زنجان و ابهر در روستای زادگاهش به خاک سپرده شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه شهید سرگرد بهروز قدیمی به عنوان مسوول فنی بالگرد، همراه تیم رییس جمهور بود، گفت: برابر هماهنگی‌های انجام شده، ‌پیکر مطهر شهید قدیمی ساعت ۱۰ به شهر زنجان منتقل و پس از اقامه نماز از سبزه‌میدان تا میدان انقلاب تشییع و سپس به ابهر منتقل می‌شود.

موسوی افزود: در شهر ابهر نیز پس از برگزاری آیین تشییع، پیکر مطهر شهید به روستای درسجین منتقل و در زادگاهش به خاک سپرده می شود.

شایان ذکر است سرگرد شهید بهروز قدیمی با تخصص الکترومکانیک، ۱۰ آذر ماه سال ۵۸ شهرستان ابهر در استان زنجان چشم به جهان گشود و ۲۵ شهریور ۷۴ وارد نیروی هوایی ارتش شد.

او در پایگاه‌های شکاری همدان، چابهار، مهرآباد و آشیانه جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده بود؛ سرگرد فنی بهروز قدیمی دارای ۷۲۰ ساعت پرواز بود.

شهید «بهروز قدیمی»، سرگرد نیروی هوایی ارتش بود که به‌ عنوان سرگرد فنی بالگرد، در پرواز حامل رئیس‌جمهور حضور داشت.

دو فرزند پسر از این شهید عزیز به یادگار مانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha