یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
شهید جمهور

حوزه / تعدادی از دانش آموزان یزدی در درخواستی از وزیر آموزش و پرورش اعلام کردند سبک زندگی عالم مجاهد و مدیر با کفایت خستگی ناپذیر، سیدالشهدای خدمت شهید رئیسی وارد کتاب درسی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، تعدادی از دانش آموزان یزدی در درخواستی از وزیر آموزش و پرورش اعلام کردند که سبک زندگی عالم مجاهد و مدیر با کفایت خستگی ناپذیر، سیدالشهدای خدمت شهید رئیسی وارد کتاب درسی شود.

متن نامه این جمع دانش آموزی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر صحرایی عزیز وزیر محترم و متفکر آموزش و پرورش
ضمن عرض سلام و تسلیت شهادت سیدشهیدان خدمت، آیت الله شهید دکتر رئیسی و همراهانشان

همانطور که می‌دانید ما در برخی از کتاب‌های خود از سیره و سبک زندگی شهیدانی که نمونه‌های مدیر تراز نظام اسلامی هستند، چون شهیدان رجایی و باهنر و دکتر بهشتی آشنا شده‌ایم.

این روزها که عبارت " مثل رجایی بهشتی شد" را در مورد شخصیت شهید آیت الله دکتر رئیسی ریاست محترم جمهور می‌بینیم و این جمله را در کنار معرفی این شخصیت در پیام امام خامنه‌ای عزیز برای شهادت این عزیز می‌گذاریم، به نظرمان آمد این نکته را خدمت شما عرض کنیم که با توجه به اینکه نسل نوجوان و جوان گام دومی انقلاب اسلامی، سیره عملی این شخصیت شهید را در مقابل خود دیده است، چقدر خوب است زندگی این مدیرالگوی نظام اسلامی را برای تمام گام دومی‌های انقلاب اسلامی در کتب درسی وارد شود.

حقیقتا سبک زندگی ایشان هم در اشداء علی الکفار و ایستادگی مقابل مستکبران جهانی و هم در مودت و مهربانی برای محرومین و مستضعفین تجلی رحماء بینهم است.

ان‌شاءالله با درس آموزی از مکتب این آقایی که به خادمی مردم افتخار می‌کرد، مدیران در حد تراز انقلاب اسلامی تربیت گردد.

اول خرداد ۱۴۰۳
جمعی از دانش آموزان استان یزد

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha