جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله خاتمی

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این که «مذاکرات هسته ای ادامه پیدا کند و نقض عهد نخواهیم کرد»، گفت:تنها راهکار رفع تمام مشکلات، مقاومت بر آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز را همانند دیگر رهنمودهای ایشان دارای ابعاد بسیاری دانست و اظهار داشت: لزوم اهتمام به بررسی راه های رهایی از مشکلات کشور به خصوص در عرصه مسائل خارجی و تقویت استحکام درونی از ابعاد مهمی بود که در تاکیدات جامع رهبر معظم انقلاب موج می زد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: این مسئله نشان دهنده خط راهبردی کشور برای خروج از مشکلات کشور است و مسئولان باید تمام همت و امید خود را معطوف به استحکام درونی و داخلی نظام کنند و امیدی به بیگانگان نداشته باشند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مذاکرات هسته ای ادامه پیدا کند و نقض عهد نخواهیم کرد»، ابراز داشت: حقیقت این است که امید زیادی نداریم که  مذاکرات،سر انجام سعادتمندانه ای برای ایران اسلامی داشته باشد.

*مقاومت راهکار رفع مشکلات کشور

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه افزود: تنها راهکار رفع تمام مشکلات، مقاومت بر آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است.

آیت الله خاتمی با تاکید بر این که نسخه مقاومت همواره در دوران انقلاب اسلامی پیروزی های بزرگی را برای ملت ما رقم زده است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت در دوران جنگ تحمیلی از نمونه های بارزی است که در سایه مقاومت ملت ایران صورت گرفت.  

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطرنشان کرد: قطعا در مصاف های پیش روی نظام نیز استفاده از نسخه شفابخش مقاومت بر اساس آرمان های اصیل انقلاب اسلامی موجب موفقیت و پیشرفت روزافزون کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha