پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

در پی ارتحال عالم ربانی آیت‌الله العظمی سید حسن طباطبایی قمی(ره) دو تن ار مراجع عظام تقلید پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای صادر کردند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در پیام آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی آمده است: فقدان اسفناک عالم مجاهد آیت‌الله العظمی سید حسن طباطبایی قمی را به حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه علمیه مشهد و مردم با ایمان خراسان و عموم بازماندگان آن بیت شریف تسلیت گفته، از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. 

در پیام آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی نیز آمده است، رحلت مرجع عالیقدر، فقیه مجاهد آیت‌الله العظمی سید حسن طباطبایی قمی، موجب تأسف و تأثیر گردید، آن فقیه بزرگ عمر پربرکت خود را در خدمت به ترویج و نشر آثار اهل‌بیت(ع) و امر به معروف و نهی از منکر سپری نمود و با تحمل صدمات و گذراندن دوران تبعید در حفظ و حراست از اسلام به نحو احسن انجام وظیفه نمود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب این ثلمه جبران ناپذیر را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و به همه مومنین و حضرات آیات عظام، به ویژه حوزه علمیه مشهد مقدس و بیت مکرم و فرزندان معظم ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای اسلام عزت و عظمت مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha