چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024

اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) با آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی دیدار کردند.

 به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی در دیدار اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به فرامین ائمه اطهار(ع) تصریح کردند: از مسایل بدیهی و روشنی که در روایات به آن سفارش شده است، خدمت به محرومین جامعه است و اگر کسی در این امر قصد قربت هم نداشته باشد و دست گرفتاری را بگیرد، اثر خود را در جامعه می‌گذارد.

ایشان تصمیم کمیته امداد مبنی بر تأمین سلامت خانواده‌های تحت پوشش را ستوده و افزودند: تصمیم کمیته امداد مبنی بر تأمین سلامت خانواده‌های تحت پوشش و آموزش فرزندان آنها بشارت دهنده سعادتمند شدن جامعه است.

معظم‌له با اشاره به مراحل سیرو سلوک افزودند: از اولین مراحل سیروسلوک، خدمت به خلق خداوند و رفع نیاز آنان است که کمیته امداد در این امر گام برمی‌دارد و اقدامات این نهاد مورد رضایت خداوند است.

این مرجع تقلید توجه کمیته امداد را به امر آموزش فرزندان تحت پوشش خواستار شده و افزودند: اگر فرزندان تحت پوشش کمیته، از نظر فرهنگی غنی شوند و در تربیت آنان کوتاهی نشود بسیاری از معضلات فرهنگی جامعه برطرف خواهد شد.

آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی بهترین نعمت را «رضایت از وضعیت موجود» ارزیابی کرده و بیان کردند: اگر تربیت فرزندان تحت پوشش، سرلوحه کار قرار گیرد، کاستی‌های زندگی به نظرشان نمی‌آید و وضعیت موجود را مطلوب می‌پندارند.

در ابتدای این دیدار، انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارائه گزارشی تصریح کرد:طلاب فاضل و معلمان متعهد در سراسر کشور ما را در آموزش و تقویت بنیان فکری-اعتقادی خانواده‌های تحت پوشش یاری می‌رسانند و معتقدیم اگر این جریان سرعت بگیرد، چرخه فقر در جامعه به زودی ترمیم خواهد شد.

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha