جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

مجموعه دروس شرح منظومه آیت‌الله انصاری شیرازی، با حضور جمعی از علما، فضلا و طلاب در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مسئول موسسه بوستان کتاب در این مراسم گفت: بوستان کتاب با هدف تبیین و تفسیر خردمندانه وحی در موضوعات مختلفی که علما، فضلا و پژوهشگران حوزه پیرامون آن به تحقیق و اندیشه پرداخته‌اند تاسیس شده است.

حجت‌الاسلام شمس افزود: این موسسه با 12 سال سابقه، بیش از یک هزار و200 عنوان کتاب چاپ اول را عرضه کرده که بیش از 140 عنوان آن اعتقادی، عقلی و فلسفی است.

وی ادامه داد: معارف این موسسه توانسته با ارایه آثار علمی شایسته، جایگاه ارزشمندی در میان علما، اندیشمندان و علاقه‌مندان به معارف اهل‌بیت (ع) به دست آورد.

مسئول موسسه بوستان کتاب بیان داشت: از جمله فعالیت‌های این موسسه معرفی آثار علمای دینی و نقد آثار آنها است که از سال تحصیلی آینده با برنامه‌ریزی دقیق، هر هفته‌ یکی از آثار این موسسه به نقد گذاشته می‌شود.

حجت‌الاسلام شمس گفت: نقد آثار حوزوی کمک شایانی به غنای اثر می‌کند و اشکالات آثار منتشر شده را برطرف نموده و فرهنگ نقد در زمینه علوم اسلامی را رونق می‌دهد و سبب پویایی آثار دینی خواهد شد.

وی با اشاره به جمع‌آوری شرح منظومه آیت‌الله انصاری‌شیرازی اظهار داشت: این مجموعه شامل تدریس چهار ساله ایشان در دهه 60  است و به صورت کتابی مدون، دسته‌بندی و فهرست‌بندی گردیده است.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha