شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی گفت: موضع سیاسی حوزه‌‌ علمیه، همان مواضع رهبری انقلاب است و در مسیر انقلاب به هیچ جریانی سیاسی تمایل ندارد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، قائم مقام حوزه‌های علمیه صبح امروز در اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران وظیفه حوزه‌های علمیه خواهران، را تحقق اهداف رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: مسیر سیاسی ما در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

وی، ضمن تجلیل از فعالیت‌ها و موضع‌گیری‌های مقام معظم رهبری تصریح کرد: هر ناظری که تاریخ پرتنش  20 سال رهبری ایشان را بررسی کند، پی می‌برد که معظم‌له سلف به حق امام خمینی هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه یادآور شد: حتی اگر مدیران حوزه‌ علمیه وارد دسته‌بندی‌های سیاسی شوند، حوزه علمیه به عنوان یک شخصیت حقوقی مستقل و معنوی نباید وارد این دسته‌بندی‌ها شود.

وی در عین حال با بیان اینکه حوزه‌ علمیه نباید یک ناظر ساکت باشد، خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبر معظم  انقلاب فرموده‌اند در فتنه پس از انتخابات خواص به وظیفه خود عمل نکردند.

قائم مقام حوزه‌‌های علمیه، ضمن تقدیر از زحمات مدیران مدارس و معاونان حوزه‌های علمیه خواهران به دلیل تلاش‌در جهت پیشبرد اهداف مقدس این مرکز تصریح کرد: دست‌یابی به هدف مشترک در حوزه‌ علمیه مستلزم آن است که به نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و فرصت‌ها توجه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی خطاب به مدیران مدارس علمیه خواهران اظهار داشت: مشغله‌های روزمره نباید شما را از نیت الهی خدمت به جامعه و طلاب غافل کند.

قائم‌مقام حوزه‌های علمیه با تبیین ویژگی‌های مدیریتی حوزه‌های علمیه خواهران، گفت: تلاش مدیریت حوزه علمیه خواهران بر اساس تقوا بوده است و این ویژگی به شکوفایی و بالندگی این مرکز انجامیده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته هدف حفظ شرایط موجود و ترمیم آن بود اما در حال حاضر به دنبال بالندگی و شکوفایی در حوزه‌های فرهنگی هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه خواهران ظرفیت‌های بسیاری دارد و مدیران آن با این ظرفیت عظیمی که در اختیار دارند باید برای تحقق خواسته‌های رهبری مبنی بر جنبش نرم‌افزاری تلاش خود را به کار ببرند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha