جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

مدیر امور اساتید حوزه‌های علمیه خواهران از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی به سئوالات اساتید حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، خانم طالبی با بیان اینکه در سال گذشته سامانه هوشمند پاسخگویی تلفنی به اساتید راه‌اندازی شد، اظهار داشت: در این سامانه اساتید می‌توانند با ورود به باکس اساتید، سئوالات خود را مطرح کنند و پاسخ خود را که از سوی استاد مربوطه ضبط می‌شود دریافت کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از این تلفن به منظور بهره‌مندی از این سامانه برای اساتید رایگان است، خاطرنشان کرد: به مرور زمان دریافتیم که این سامانه برای پاسخگویی به سئوالات علمی اساتید کافی نیست و لذا سیستمی به منظور پاسخگویی زنده به سئوالات راه‌اندازی شد.

مدیر امور اساتید حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: در ابتدا این سامانه برای اساتید مناطق یک، شش و هفت کشوری راه‌اندازی شد و پس از شناسایی نقاط ضعف و قوت آن برای اساتید حوزه‌های علمیه خواهران در کل کشور اجرا شد.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی روزهای هفته برای پنج گرایش مختلف به منظور پاسخگویی تلفنی به اساتید یادآور شد: سئوالات پیرامون فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآنی، ادبیات عرب، منطق و فلسفه و کلام در این سامانه پاسخ داده می‌‌شود.

بر اساس این گزارش 15 خط مختلف برای این سامانه در نظر گرفته شده و برای پاسخ‌گویی به سئوالات در هر گرایش یک استاد وجود دارد و با افزایش درخواست‌ها تعداد خطوط تلفن و اساتید پاسخ‌گو افزایش خواهد یافت.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha