جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

گروه پاسخ‌گویی به سئولات شرعی و شبهات اعتقادی با همکاری جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان تشکیل شده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب رفسنجان در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه گفت:  24 طلبه در دو رشته علوم قرآنی و فقه و اصول پذیرش و مشغول به تحصیل هستند.

خانم آفرند در مورد فعالیت بخش پژوهش گفت: برنامه‌های مختلف و خوبی در زمینه پژوهش صورت گرفته و طلاب مدرسه با همکاری اساتید مشغول به فعالیت می‌باشند.

وی اظهار داشت: در آغاز سال تحصیلی کارهای آموزشی و پژوهشی جهت تقویت روحیه تلاش، کوشش و امید به صورت نمایش درآمده و این برنامه مورد استقبال طلاب قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان به انجام فعالیت‌ تبلیغی طلاب مدرسه پرداخت و گفت: طلاب مدرسه زینب رفسنجان در دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز دیگر شهر به اقامه نماز و بیان احکام و معارف دین پرداخته و انجام وظیفه می‌کنند.

خانم آفرند به مسئله اخلاق طلاب اشاره کرده و گفت: برای درس اخلاق مدرسه از وجود علما و اساتید اخلاق جهت ارتقاء اخلاق طلاب استفاده کرده و این برنامه مورد استقبال طلاب قرار گرفته است.

مدیر مدرسه حضرت زینب خواستار ثبات برنامه‌های مرکز شده و اظهار داشت: اگر برنامه‌های مرکز مدیریت تغییر نکند و این روند ادامه داشته باشد، کیفیت تحصیل طلاب ارتقا پیدا خواهد یافت.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha