پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

عظمت بانوان ایرانی به این نیست که چند ورزشکار خانم از ایران در مسابقه‌ای شرکت کنند، بلکه عظمت و کمال آنان در نشان دادن اسلام، حکومت اسلامی، قدرت آن و نظام ولایی است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی، امروز در دیدار مشاور رییس جمهور در امور بانوان و رییس مرکز امور زنان و خانواده کشور با تبریک میلاد پر برکت حضرت معصومه‌(س) گفتند: داشتن هویت اسلامی به این معنی است که انسان در همه ابعاد به معارف اسلامی توجه کند، چون دین اسلام به همه ابعاد زندگی انسان‌ها توجه دارد.

معظم‌له خاطرنشان کردند: مرد و زن آن وقت کامل است که در همه ابعاد گام بردارد، در این صورت دارای هویت اسلامی به عنوان مسلمان خواهند بود.

این مرجع تقلید با اشاره به سفر امام رضا‌(ع) و حضرت معصومه‌(س) به ایران، اظهار داشتند: مردم ایران نسبت به اهل‌بیت‌(ع) شناخت کامل پیدا کرده بودند و مأمون جرأت نکرد امام رضا‌(ع) را از قم و ری عبور دهد.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان این که حکومت‌های باطل همیشه از مردم می‌ترسند، گفتند: مردم اگر با حکومتی باشند آن حکومت غالب و پیروز است؛ بنابراین دشمن همیشه سعی کرده مردم را از حکومت جدا کند.

ایشان افزودند: حضرت امام‌(ره) فرمودند «اصل مردم هستند و اگر با شما باشند، پیروز خواهید شد»؛ بر این اساس دولت باید سعی کند مردم را نگه دارد.

* دشمن در برابر جوش و خروش اسلامی مغلوب است

معظم‌له با اشاره به خروش مردم در 9 دی و 22 بهمن 88 خاطرنشان کردند: دشمن در مقابل دین و جوش و خروش اسلامی همیشه مغلوب است.

این مرجع تقلید با بیان این که انقلاب به وجود آمد که اسلام و احکام آن را در همه ابعاد به دنیا معرفی کند، تصریح کردند: بانوان در جامعه تاثیر‌گذارتر از آقایان هستند، چون تربیت انسان‌ها و ساختن آنان بدست بانوان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha