چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024

حوزه به هیچ جریان سیاسی اعم از راست و چپ وابسته نیستند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری‌اند و بر اساس منویات ایشان و مراجع حرکت می کنند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمودرضا جمشیدی، امروز در همایش موسسین حوزه علمیه خواهران در مجمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی (عج) جمکران، اظهار داشت: حوزه‌های علمیه به هیچ جریان سیاسی راست و چپ وابسته نیستند و همواره چشم به دهان رهبری و سیاست‌های کلان نظام دوخته و هرگز در جریان‌های سیاسی قرار نگرفته است.

*حوزه،‌ حامی و ناصح نظام است

وی با اشاره به سفر رهبری و رهنمود‌های معظم له، اظهار داشت: نحوه تعامل حوزه‌ با نظام بر اساس رابطه حامیانه و ناصحانه است؛ زیرا خواستگاه نظام اسلامی است؛ بنابراین روحانیت هرگز  این افتخار و شرف را از دست نخواهد داد.

مدیر حوزه علمیه خوهران گفت: زمینه توسعه آموزشی حوزه‌های خواهران فراهم شده و در این راستا مدیریت‌های استانی در آینده تشکیل می‌شود، این مدیریت‌ها واجد اختیارات بیشتری هستند البته این امر به معنای انفکاک از مرکز مدیریت خواهران نیست.

*هیچ طرح زمین مانده ای نداریم

وی در ادامه افزود: امروز بیش از 200 پروژه در حوزه‌های خواهران در دست اقدام داریم که 30 پروژه آن کامل شده و بقیه در شرف تکمیل است، بیش از 50 مدرسه که همگی با ظرفیت یک موسسه آموزش عالی یا دانشگاه علوم اسلامی هستند، ساخته شده است و امروز هیچ طرح زمین‌مانده‌ای نداریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمشیدی در پایان خاطرنشان کرد: ده سال اول تلاش مدیریت برای استقرار و سازماندهی پایه‌های اولیه حرکت حوزه‌های علمیه خواهران بود، ولی پس از آن حرکت به سمت توسعه آموزش در سطوح بالا می‌باشد که در این راستا آمار سطح سه بانوان طلبه از سه رقمی به چهار رقمی تبدیل و به بیش از 2 هزارو 700 نفر رسیده است،‌ اکنون نیز توجه خود را به سطح چهار معطوف کرده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha