پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024

مردم و روحانیت در روز نهم دی به جهانیان نشان دادند در همان راهی که امام آن را به ودیعه گذاشته است، ثابت قدم هستند و در این راه میان خمینی و خامنه ای فرقی نیست.

به گزارش مرکز خبر حوزه، دکتر حداد عادل در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)برگزار شد با اشاره به این حماسه عظیم، اظهارداشت: یاد و خاطره حماسه نهم دی باید هر سال تکرار شود و چراغ راه آینده قرار گیرد و در این راستا حوزه و حوزویان به کندوکاو پیرامون عوامل و انگیزه ها ی آن بپردازند .

وی افزود: مردم، روحانیت و مرجعیت دینی در روز نهم دی به جهانیان نشان دادند در همان راهی که امام آن را به ودیعه گذاشته است، ثابت قدم هستند و در این راه میان خمینی و خامنه ای فرقی نیست.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: نهم دی تجلی هوشیاری و بصیرت مردم و اعلام وفاداری مردم به رهبری، نظام اسلامی و نشان دهنده اراده قاطع مردم در دفاع از انقلاب بود.

وی تصریح کرد: قوه قضاییه باید وظیفه خود را در برابر فتنه گران انجام دهد و مردم ایران موارد متعددی مطرح کرده اند که فتنه گران باید پاسخ گوی آنها باشند.

دکتر حداد عادل بیان داشت: یکی از صدماتی که فتنه سال 88 به نظام وارد کرد این بود که حضور مردم در انتخابات و مشارکت گسترده آنها را تحت شعاع قرار داده و به فراموشی کشاند، درحالی که حضور مردم از دستاوردهای انقلاب و باعث افتخار نظام بود.

وی افزود: حضور 85 درصدی مردم اعتماد آنها به نظام را نشان داد  و این پدیده در عالم سیاست به ویژه در مصافی که با استکبار و آمریکا داریم، بسیار ارزشمند بود.

وی بیان داشت: فتنه گران  آبروی نظام را بردند، آنها تصویر دروغی از نظام به جهانیان نشان دادند و به کمک استکبار چهره نظام را در عرصه بین‌الملل مشوش کردند.

دکتر حداد بیان داشت: فتنه گران با زیرپا نهادن قانون اساسی می خواستند اصل نظام را سست کنند و نشان دهند کشور در دست ولایت فقیه نیست.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: جمع فتنه‌گران در مقابل اقیانوس مردم چیزی نبود، همه تلاش آنها برای منحرف کردن شعارهای اصلی انقلاب و... بود که با حضور به موقع مردم وتدابیر حکیمانه رهبری راه به جایی نبردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha