جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 249858
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۴

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین رضواني یکی از اساتید ادبیات عرب با حضور طلاب مدارس علميه مشهد، در مدرسه علميه امام موسي بن جعفر(ع) برگزار شد.

به گزارش سرویس استان های مرکز خبر حوزه، به منظور تجلیل و تقدیر از سال‌ها تدریس خالصانه و عالمانه حجت الاسلام والمسلمین داوود رضوانی، از اساتید ادبيات عرب حوزه علميه مشهد، مراسم تجلیل از این استاد، به همت مدرسه علمیه موسی بن جعفر (ع) برگزار گرديد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمين مرتضی دهشت،‌ از اساتید حوزه علمیه خراسان، وی را استادی خوش اخلاق و مهربان توصیف کرد که با صبر، حوصله و  متانت به تدریس ادبیات عرب می پردازد.

وی دقت و پشتکار را از برجستگی های این استاد حوزه برشمرد و اظهار داشت: این استاد باسابقه همیشه برفهم و درک مطالب درسی تأکید داشته و تا زمانی که طلاب یک بحث را به خوبی فرا می گرفتند، مطالب دیگر را تدریس نمی کرد.

شایان ذکر است در مراسم تجلیل این استاد فرزانه، جمع کثیری از اساتید حوزه و شاگردان وی حضور داشتند.

حجت الاسلام وفائی در حاشیه این مراسم، ویژگی شاخص استاد رضوانی را توجه به نظم و انضباط عنوان کرد و اظهارداشت: صفا، صمیمیت و روی خوش، از دیگر ویژگی های ایشان در طول تدریس می باشد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین رضواني در سال 1330 در شهر نهبندان از توابع استان خراسان جنوبی متولد شد و  از حدود سال 1340 وارد حوزه علمیه بیرجند و سپس مشهد شد و در محضر اساتیدی چون آیت الله میلانی، آیت الله فلسفی و آیت الله مرعشی علوم دینی را فراگرفت.

وی 43 سال از عمر 60 ساله اش را به تحصيل و تدريس ادبيات عرب پرداخته و هم اکنون در مدرسه علمیه موسی بن جعفر (ع) و سایر مدارس علمیه مشهد و دانشگاه علوم اسلامی رضوی به تدریس می پردازد

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha