جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

عضو دپارتمان فیزیک ایتالیا، پروژه ایران هراسی غرب را پروژه‌ای شکست خورده دانسته و گفت: غربی‌ها هر کشوری که آنان را همراهی کند، دوست می‌دانند!

دکترآنجلیو باسی در حاشیه بازدید از کتابخانه حضرت آیت الله مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه اظهارداشت: در خصوص ایران هراسی غرب، این پروژه را شکست خورده دانسته و گفت: دولت‌ها در تعاملات کشور ها نقش اساسی را بازی می کنند مثلا در خصوص ایران هراسی باید بگویم که در کشور های غربی  عملکرد  دولت ها را در تعاملات با خودشان بررسی می کننداگر نظر آنان را جلب کردند ، دوست محسوب می شوند، در غیر این صورت دشمن به شمار می آیند، چنانچه در ایتالیا نیز همین‌طور است.

وی ادامه داد: کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی یکی از نادرترین کتابخانه های جهان محسوب می شود که در آن نسخ خطی فراوانی وجود دارد و باید مورد توجه مسئولین فرهنگی قرار بگیرد.

عضو دپارتمان فرهنگی ایتالیا تصریح کرد: حفظ و نگهداری و معرفی این گنجینه عظیم به جهانیان افتخار بزرگی برای ایرانیان است و می تواند تعاملات فرهنگی مختلفی را به ارمغان بیاورد.

وی  با اشاره به این که یکی از آرزوهای  قلبی من، بازدید از قم و دیدار با بزرگان مذهبی ایران بود، گفت: ایرانیان مردمانی بسیار مودب و با اخلاق هستند که نا خودآگاه انسان از رفتار خوب و شایسته آنها شاد می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha