پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024

مسئول گروه فرهنگی- تبلیغی حامیان ولایت بابل، از برگزاری مسابقه دلنوشته هایی برای امام زمان(عج) ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین حسین زاده ، مسئول برگزاری این مسابقه در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه، اظهار داشت:گروه تبلیغی حامیان ولایت بابل با همکاری کمیته حمایت و نظارت بر فعالیت های فرهنگی وزارت ارشاد و نیز معاونت پیشگیری از جرم دادگستری کل استان مازندران و دیگر نهادهای اجرایی و فرهنگی این استان اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ دلنوشته ها می کند.

وی افزود: این مسابقه شامل سه بخش، دلنوشته ای به حضرت ولی عصر(عج) ، دلنوشته ای به مقام معظم رهبری و نیز دلنوشته ای به شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی می باشد.

نماینده طلاب بابل ساکن در قم، همچنین با اشاره به این که جملات علاقه مندان به شرکت در این مسابقه باید صرفا احساسی، شورانگیز، عاطفی و نشات گرفته از دل نویسنده باشد، ابراز داشت: هر دلنوشته حداکثر باید در 15 سطر باشد و آخرین مهلت ارسال آثار نیز 15 تیرماه می باشد.

وی خاطر نشان کرد: اسامی برندگان در وبلاگ MYWEB.BLOGFA.COM  ثبت شده و در روز 22 تیرماه در همایش جوانان نخبه بابل، جوایزی چون کمک هزینه عمره، عتبات عالیات، مشهد مقدس، سکه طلا و ... اهدا می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده با اشاره به این که گروه تبلیغی حامیان ولایت بابل شامل 30 روحانی اهل این شهرستان می باشد، گفت: این گروه فرهنگی- تبلیغی در مدت حدود دو سالی که از آغاز فعالیت آن می گذرد، فعالیت های بسیار خوبی را در سطح شهرستان بابل داشته است که از آن جمله می توان به حضور فعال در مدارس و نیز اجرای طرح تابستانی تبلیغ اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha