پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

همایش جوانان و ترویج فرهنگ عفاف حجاب در عصر انتظار، عصر امروز در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دبیر ستاد جشنواره  دهه مهدویت طی سخنانی در این همایش که با حضور سردار رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار شد اظهار داشت: نعمت حیات در نظام جمهوری اسلامی جزو بالاترین نعمت‌ها است که امروز به برکت این نظام  فرهنگ اهل‌بیت(ع) و انتظار به همه جای دنیا انتشار یافته است.

آیت‌ پیمان افزود: به لطف الهی محافل مهدوی روز به روز در دنیا بیشتر می‌شود و حتی در سرزمین‌های کفر نیز شاهد بارور شدن تشکل‌های مهدوی هستیم.

وی با اشاره به گذشت دو دهه از فعالیت‌های کانون فرهنگی و هیئت خادم‌الرضا ابراز داشت: این تشکل با ارشادات و مراجع معظم تقلید و حمایت مسئولان توانسته است به عنوان مجموعه‌ای موفق و الگوی کار فرهنگی در کشور شناخته شود.

پیمان،در ادامه به تشریح مهمترین فعالیت‌‌‌‌های این تشکل فرهنگی و دینی پرداخت و گفت: برگزاری 595 مراسم در قم و دیگر شهرها، برگزاری 200 روز اردوی استانی و برون‌‌استانی، 21 برنامه پیاده روی خانوادگی 190 مراسم بزرگ عاشورایی و غیره از جمله این فعالیت‌های در طول 20 سال اخیر می‌باشد.

پیمان در خاتمه با اشاره به عضویت 35 هزار نفر در کانون فرهنگی هیئت خادم‌الرضا اظهار داشت: برگزاری 8 جشنواره فرهنگی مهدویت، 7 جشنواره فرهنگی ورزشی تابستانی و نیز 75 جلسه هفتگی دیگر فعالیت‌‌های این تشکل را شامل می‌شود.

خاطرنشان می‌‌‌شود: در پایان این همایش نمایشگاهی از فعالیت ها و دستاوردهای 20ساله  فرهنگی هیئت خادم‌الرضا در سالن مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افتتاح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha