جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

سخنران مسجد مقدس جمکران، شرط حرکت و موفقیت در تقرب به خدا، پیوستگی در اعمال و عبادات دانسته و تصریح کرد: اگر در مسیر دین و ولایت حرکت کنیم، سعادتمند خواهیم شد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسین گنجی، سه شنبه شب در جمع نمازگزاران و مجاوران مسجد مقدس جمکران اظهارداشت: چه کار کنیم که 11 ماه دیگر برای ما همانند ماه مبارک رمضان باشد؟ چگونه می توان سحر خیزی ها، خواص و آثار و برکات ماه مبارک رمضان را داشته باشیم؟

وی با اشاره به اینکه در احادیث و روایات ائمه اطهار(ع) بر مساله استقامت ورزیدن وتداوم در عمل تاکید فراوان شده است، تصریح کرد: برای خدایی شدن نباید به یک ماه بسنده کنیم، بلکه باید به اموری که در ماه مبارک رمضان اهتمام داشتیه ایم، استمرار دهیم.

سخنران مسجد مقدس جمکران ادامه داد: هر عملی در جهان طبیعت اگر بخواهد آثار و برکاتش باقی باشد، باید تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام گنجی بیان داشت: همه مردم تاجران ورشکسته اند، مگر آنان که چهار ویژگی "اهتمام به عمل صالح"، "سخن از حق گفتن"، "دعوت یکدیگر به صبر و شکیبایی" و "معتقد بودن"  را دارا باشند.

وی، شرط حرکت و موفقیت در نزدیکی به خدا را پیوستگی در اعمال و عبادات دانسته و تصریح کرد: شرط تقرب به فرشتگان درگاه الهی استقامت در مسیر حق، دین و ولایت است.

سخنران مسجد مقدس جمکران همچنین یادآور شد: قرائت روزانه قرآن کریم، سحر خیزی، قرائت تعقیبات نماز، دعای مکرر برای ظهور حضرت، قرائت زیارت امام حسین(ع) و روضه خوانی خودمانی برای ائمه اطهار(ع) می تواند نقش تاثیر گذاری را برای برکت، رحمت و مغفرت انسان ایفا کند.

 انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha