جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیریت اسلامی

مدیر گروه ارزیابی آثار پژوهشی پژوهشکده باقرالعلوم (ع) از بررسی پایان نامه هایی با موضوع شیوه های بهبود مدیریت از دیدگاه اسلام در این پژوهشکده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،دکتر عظیم عابدینی گفت: 6 عنوان پایان نامه برتر در حوزه مدیریت از دیدگاه اسلام جهت ترویج مدیریت دینی مورد ارزیابی واقع شد.

وی تصریح کرد: پایان نامه "اعمال مديريت بر اساس بصيرت" کاری از مجید عبادی در موسسه امام خمینی تدوین شده است. هدف از اين تحقيق، بررسي نظريه "اعمال مديريت بر اساس بصيرت" و تبيين فرآيند شكل گيري بصيرت است تا در جهت معرّفي نظريه براي محقّقان رشته مديريت، زمينه هاي ‏علمي لازم براي استمرار آن در ابعاد ميداني و كاربردي نيز فراهم شود.‏

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: "بررسي نكاتي از سيره مديريتي حضرت امام خميني (قدس سره) شناسايي ملاك ها و معيارهاي ايشان در تصميم گيري" عنوان پایان نامه دیگری است که در پژوهشکده بررسی شده است. مجدالدّين مدرّس زاده، در دانشکده معارف اسلامي و مديريت این مقاله را تدوین کرده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم (علیه اسلام) وی افزود: این پايان نامه در پنج فصل تنظيم شده است كه در فصل اوّل، با بيان طرح تحقيق، به اهمّيت و جايگاه موضوع پرداخته است،

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha