پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت‌الله علوی

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: همه افتخار می کنیم که رعیت امام زمان(عج)هستیم و باید با تمام توان تلاش کنیم رضایت حضرت را کسب کنیم و در جهت تحقق خواسته های ایشان قدم برداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له امروز در دیدار جمعی از کارکنان وزارت دفاع که در دفتر معظم له برگزار شد به تبیین اهمیت توجه به نعمت های الهی در زندگی انسان و لزوم استفاده درست از این نعمت ها پرداختند.

ایشان با بیان  این که انسان ها تا چیزی را نبینند باور نمی کنند گفتند:خدای متعال آثار و نشانه های خود را به انسان ها نشان داده است و از ما خواسته در این آثار و نشانه ها دقت کنیم تا به وجود او بیشتر پی ببریم؛ چرا که نمی توانیم خدای متعال را ببینیم؛ اما با دقت در نعمت ها و آثار خدا در زندگی به وجود او ایمان می آوریم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند:خدای متعال در قرآن کریم می فرماید که« ای پیغمبر به مردم بگو که چه کسی به شما روزی می دهد و چه کسی به شما گوش و چشم داده است جز خداوند متعال،تدبیر فصول مختلف سال با کیست؟جز این که باید مدیر و مدبری باشد که این امور را تدبیر کند».

*لزوم تهذیب نفس

ایشان تاکید کردند:باید  توجه به خدای متعال را زیاد کرد و سعی کنیم به اصلاح و تهذیب نفس بپردازیم و دقت و توجه کافی داشته باشیم که چقدر توانسته ایم معرفت به خدای متعال را زیاد کنیم .

حضرت آیت الله علوی گرگانی تبعیت از رهبری و مراجع را خواسته خداوند دانستند و افزودند:یکی از خواسته های خداوند این است که ما مطیع رهبری و مراجع باشیم و امروز همه ما افتخار می کنیم که رعیت امام زمان(عج)هستیم و باید با تمام توان تلاش کنیم که رضایت حضرت را کسب کنیم و در جهت تحقق خواسته های ایشان قدم برداریم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha