سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت‌الله علوی‌گرگانی

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به فعالیت تکفیری‌ها در سوریه و منطقه گفتند:بریدن سر انسان های بی گناه و بازی کردن با آن، کار انسان با وجدان نیست و این شقاوت این افراد را می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له  امروز در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی سراسر کشور با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشتند: انسان همیشه در خطر افتادن در دام شیطان قرار دارد که برای گمراهی انسان در پیشگاه خداوند قسم یاد کرده است.

ایشان افزودند: شیطان، تنها طلبکاری است که طلب خود را در اول وقت از انسان مطالبه می‌کند و با جلوه‌های مختلف در صدد است که انسان را به مسیر طغیان و عصیان بکشاند.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم محاسبه اعمال انسان در شبانه‌روز را برگرفته از آیات قرآن و روایات ائمه‌(ع) دانستند وبیان داشتند: بنا به فرمایش امام علی‌(ع)، انسان باید قبل از این‌که به حسابش رسیدگی کنند به حساب خود رسیدگی نماید و به این صورت می‌تواند از میزان گناهان خود به تدریج بکاهد.

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی خاطرنشان کردند:  اگر خداوند و پیامبر(ص)، انسان را به وسیله برنامه دین محدود نمی کردند،طبع انسان که بر سرشت عصیان گراییده شده به سوی انحراف کشیده می‌شود.

استاد خارج فقه حوزه علمیه گفتند: خداوند توسط پیامبران دستورالعمل‌هایی را فرستاده است تا مسیر حقیقی سعادت برای مردم هموار گردد و راه کج‌روی‌  و انحراف مسدود شود.

ایشان درباره اهمیت نماز ابراز داشتند: انسان باید نماز را برای خدا بخواند و فرد نماز گذار نباید در ازای خواندن نماز از خداوند طلبکار باشد.

معظم له درپایان با اشاره به فعالیت تکفیری‌ها در سوریه و منطقه یادآور شدند: بریدن سر انسان های بی گناه و بازی کردن با آن  کار انسان با وجدان نیست و این شقاوت  این افراد را می‌رساند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha