پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام رفیعی

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: گروه های تکفیری به عنوان خوارج زمانه ما ، به جهت اندیشه و تفکر افراطی خود، از بین رفتنی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: تکفیری ها از نسل همان کسانی هستند که در زمان حکومت حضرت امیر(ع)، شکم زن باردار را جلوی چشم همسرش می دریدند و بعد وقتی خرمای بر زمین افتاده را می دیدند، می گفتند که مال مردم است و خوردنش کاری حرام!

وی با تاکید بر این که گروه های تروریستی تکفیری با تفکر باطل و افراطی خود، راه به جایی نمی برند، گفت: جریان وهابیت و سلفی های تندرو، بالاخره از بین خواهد رفت، هر چند که همچون خوارج صدر اسلام، چند صباحی بخواهند جولان بدهند و جنایت بیافرینند.

این استاد حوزه ودانشگاه با بیان این که جریان وهابیت و خوارج، در مقابل تفکر اصیل اسلامی جبهه گرفته است، ابراز داشت: راه مقابله با این جریانات باطل و ضاله آن است که مسلمانان دست به روشنگری نسبت به جنایات آن ها زده و با روش های اصلاحی به مقابله جدی برخیزند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی یادآور شد: جامعه بشری دیر یا زود  این طیف فکری و رفتارهای جنایتکارانه را به کناری خواهد زد و خواهیم دید که انشاءالله روز مرگ قطعی این جنایتکاران به ظاهر مسلمان فرا می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha