شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت‌الله طبرسی

اولین نشست جامعه روحانیت استان مازندران با حضور بیش از 200 مبلغ در سالن اهل البیت(ع) دفتر نماینده ولی فقیه ساری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران در این نشست با اشاره به جایگاه روحانیت گفت: روحانیت، مشعل داران و پیش قراولان جامعه و بازوان ولایت فقیه می باشند و استان ولایت مدار مازندران، با داران بودن حوزه علمیه قوی و روحانیت متعهد، اولین نشست جامعه روحانیت را تشکیل داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر لزوم تقویت تشکل جامعه روحانیت در مازندران تأکید کرد و گفت: روحانیت به عنوان میراث داران انقلاب اسلامی باید برای پاسداری از ارزش های انقلاب، نشر معارف اسلامی و جایگاه رفیع ولایت تقویت شود.

آیت الله طبرسی افزود: حراست از اسلام، پاسداری از دستاوردهای انقلاب، حفظ جایگاه ولایت و وحدت بین روحانیون استان از اهداف تشکیل جامعه روحانیت مازندران می باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران به توطئه ها و ترفند های شوم دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم با پیروی از رهنمود های رهبری که 35 سال آن را حفظ کرده و نقشه های شوم دشمن را خنثی کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که جامعه روحانیت در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، نقش ارزنده ای دارد، تصریح کرد: روحانیت به عنوان پرچم داران انقلاب باید در جهت حفظ  و نشر ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

آیت الله طبرسی از برگزاری همایش تشکل جامعه روحانیت در سال آینده خبر داد و گفت: در راستای اهداف تشکل جامعه روحانیت، همایشی در سال 93 برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می شود، در ابتدای این نشست، حجت الاسلام شکریان مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران و حجت الاسلام روحانی، دبیر جامعه روحانیت، مطالبی را بیان داشته و در ادامه تعدادی از روحانیون در رابطه با جامعه روحانیت استان و نقش آن در تحکیم و انسجام روحانیت، به ایراد سخن پرداختند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha