چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت‌‌الله علوی

امروز مردم شاهد حیف و میل بیت المال از سوی عده ای هستند و اگر این ثروت های خدادای، به طور شایسته بین مردم تقسیم شود، شاهد فقر و گرسنگی در جامعه اسلامی نخواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از پرسنل هوا فضای سپاه پاسداران، به تبیین اهمیت انتظار و ضرورت خود سازی در دوران غیبت امام زمان(عج)پرداختند.

ایشان با اشاره به جنایات سران استکبار علیه ملت ها، گفتند: مستکبران عالم و دنیاپرستان برای رسیدن به مطامع دنیوی خود دست به هرکاری می زنند و از هر جنایتی دریغ نمی کنند.

معظم له با طرح سئوالی مبنی بر این که چه بر سر بشریت خواهد آمد؟، افزودند: قرآن کریم این بشارت را به مومنین و موحدان می دهد که روزی جهان به دست مستضعفین و خداپرستان خواهد افتاد؛ در جاهای مختلف خدای متعال این مژده را به مومنین و مسلمانان داده است و از همه مردم خواسته که منتظر منجی موعود باشند.

*ضرورت خود سازی و تقوا

حضرت آیت الله علوی گرگانی، خود سازی را الزامات فرد منتظر دانسته و تصریح کردند:کسی که منتظر امام زمان(عج) است باید صالح، درستکار و باتقوا باشد تا اگر امام عصر(عج) ظهور کردند، بتوانند ایشان را یاری و در رکابش خدمت کنند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از حیف و میل بیت المال، تاکید کردند: امروز مردم شاهد حیف و میل بیت المال از سوی عده ای هستند و اگر این ثروت های خدادای، به طور شایسته بین مردم تقسیم شود و از حیف و میل کردن آن پرهیز گردد، شاهد فقر و گرسنگی در جامعه اسلامی نخواهیم بود.

معظم له در پایان در توصیه ای به مردم، گفتند: با تلاش و مجاهدت، زمینه را برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم کرده و کاری کنیم که حضرت از ما راضی باشد، چرا که نامه اعمال همگان را خدمت حضرت عرضه می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha