جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام عماد

معاون پژوهشی حوزه های علمیه کشور گفت: انجمن های علمی حوزه برای برپایی هر گونه همایش و کنگره از ظرفیتی بالا، و به عنوان بازوان پرتوان علمی می توانند نقش موثری را ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید علی عماد شب گذشته در سومین پیش نشست علمی هشتمین همایش ملی دفتر همکاریهای وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه اظهارداشت: با توجه به برپایی همایش دفتر همکاریها در اردیبهشت سال جاری و همچنین فراخوان مقالات علمی تا 15 فروردین ماه سال 93 نشان از زمان محدود و فرصت کم آن دارد.

وی ادامه داد: با توجه به این زمان باید کلیه امور به برنامه ریزی دقیق تر و طبقه بندی ظرفیت ها و شناسایی محققان و پژوهشگران به منظور ارائه مقالات علمی همچنین رایزنی و تعامل با گروه ها و انجمن های مختلف علمی همچون علوم اجتماعی، تعلیم و تربیت، روانشناسی اهتمام جدی تری داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عماد به تاسیس بانک اطلاعات علمی محققان اشاره کرد و تصریح کرد: باید برای سهولت بیشتر و سرعت عمل بانک اطلاعات علمی محققان و پژوهشگران را مطابق با نیاز خود تاسیس کرد و با توجه به اینکه این اطلاعات در حال حاضر موجود می باشد و نیاز به پالایش دارد به طور یقین وقت چندانی را به خود اختصاص نخواهد داد.

معاون پژوهشی حوزه های علمیه بیان داشت: رایزنی و ایجاد تعامل با کمیسیون عالی محتوای فضای مجازی شورای عالی فضای مجازی کشور نکته دیگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد تا بتوان به خوبی تصمیم و برنامه ریزی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عماد افزود: با تعامل و همکاری با این کمیسیون می توان نقشه راهی مناسب و مطلوب را ترسیم کرد و گام های تاثیرگذاری برداشت و نتایج خوبی را رقم زد.

انتهای پیام 313/17

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha