شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌‌الاسلام اکرمی

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت:رئیس جمهور آمریکا در اجلاس سازمان ملل، به صراحت بیان می کند که رهبر جمهوری اسلامی ایران مخالف ساخت سلاح هسته ای است و آن را حرام می داند ، اما متاسفانه چهار روز بعد، از حرف خود برمی گردد این اوج بی حیایی و بی شرمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه؛ حجت الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی در مراسم اربعین آیت الله موسوی کرمانی که در مدرسه امیرالمومنین(ع)قم برگزارشد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله موسوی کرمانی بیان داشت: این عالم وارسته یک قرن عمر خود را در خدمت ترویج معارف اهل بیت ، دین اسلام و تالیف و تحقیق سپری کردند .

وی افزود : یکی از مسئولیت های ما ،تکریم ،گرامی داشت مقام علم و عالمانی است که همواره در طول عمر شریفشان در خدمت دین و مکتب اسلام بوده اند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان این که ارکان هر جامعه ای متشکل از ؛ ایمان ،ولایت مداری،خرد و دانایی است گفت: اگر در جامعه ای این ارکان برقرار باشد سعادت و نیکبختی در آن جامعه موج خواهد زد .

مشاور عالی وزیر کشور در امور روحانیت با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: اگر کسی دارای اعتقاد راستین به اسلام و عامل به دستورات دین باشد مومن و دارای ارزش است .

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان این که در قرآن بیش از 840بار ماده علم و مشتقاتش ذکر شده است ابراز کرد: یکی از ویژگی های دین مبین اسلام توجه به تعلیم و تعلم می باشد و بهترین دعای پیامبر اسلام زیادی علم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکرمی ولایت را عامل وحدت،ایمان و ایستادگی در مقابل دشمنان دانست و گفت: محبت و ولایت مداری یکی دیگر از شاخصه های افراد مومن می باشد ، به همین خاطر خدای متعال برای هرملتی نذیر و بشیری فرستاده است .

وی بیان داشت: کشورهای که از موهبت ولایت بی بهره هستند همواره در سرگردانی و گمراهی قرار دارند، آنچه که امروز در مصر و یا برخی از کشور های اسلامی منطقه می گذرد از این نمونه ها است .

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در بخش دیگر ی از سخنان خود با بیان اینکه ادبیات اوباما نشان از بی ادبی و بی اخلاقی او دارد ابراز کرد: رئیس جمهور آمریکا در اجلاس سازمان ملل، ابتدا به صراحت بیان می کند که رهبر جمهوری اسلامی ایران مخالف ساخت سلاح هسته ای و آن را حرام می داند ،متاسفانه چهار روز بعد، از حرف خود برمی گردد این اوج بی حیایی و بی شرمی است.

انتهای پیام 16/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha