پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت‌الله غروی

عضو جامعه مدرسین حوزه بر ضرورت درک خطر تکفیری ها و مقابله با آنها تاکید کرد و گفت: آنها دشمن شیعه و سنی هستند و چهره خشنی از اسلام ارایه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد غروی، امروز در نشست شیخ تاج الدین الهلالی، استاد الازهر مصر با مسئولان حوزه که در دفتر مدیر حوزه های علمیه، در قم برگزار شد، گفت: مصر یک کشور باستانی و چندهزار ساله است که از نظر تمدن بسیار شناخته شده است و باید به همین میزان نقش خود را در جهان اسلام ایفا کند.

وی با اشاره به این که دشمنان اسلام به دلیل همین نقش و جایگاه قصد دارند تا هر روز از نقش مصر در جهان اسلام کاسته و آن را تضعیف کنند، افزود: یکی از افتخارات بزرگ ملت مصر، سابقه بیش از هزارساله آنها در محبت و علاقه به اهل بیت(ع) بوده است که این جلوه های نورانی باید در این مردم حفظ شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه یادآورشد: دشمنان اهل بیت(ع) به دنبال آن هستند که این محبت را از مردم مصر بگیرند، چون به تاثیرات آن واقف اند.

وی با تاکید بر این که یکی از خطراتی که دیانت مسلمانان را تهدید می کند، مساله تکفیری هاست، ابراز داشت: آنها نه تنها مسلمان و شیعیان بلکه کل بشریت را تهدید می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه بر ضرورت درک خطر تکفیری ها و مقابله با آنها تاکید کرد و گفت: آنها دشمن شیعه و سنی هستند و چهره خشنی از اسلام ارایه می کنند.

آیت الله غروی با اشاره به این که انقلاب مصر، امیدهای بسیاری را در قلب ها ایجاد کرد، ولی دیگران آن را به سود خود برگرداندند، ابراز داشت: علمای مصر باید اجازه ندهند دشمنان از این فرصت، برای اهداف ضد دینی خود استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha