شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 329074
۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
حجت‌‌الاسلام لاکانی

مدیر حوزه علمیه گیلان گفت: با بیان اینکه تاکنون 600 نفر برای ثبت نام در این حوزه ثبت نام کردند، گفت: هیچ محدودیتی برای پذیرش در این حوزه وجود نداشته و تمام علاقه مندان می توانند برای تحصیل در آن ثبت نام نمایند.

حجت‌الاسلام محمد لاکانی، مدیر حوزه‌ علمیه گیلان در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه ، با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقمندان به ادامه تحصیل در حوزه‌ علمیه استان آغاز شده و هم چنان ادامه دارد، اظهارداشت: حوزه علمیه گیلان با محوریت مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فعال است.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز فصل پذیرش حوزه‌های علمیه سراسرکشور برای سال تحصیلی 94- 93، ثبت نام از علاقمندان به تحصیل در حوزه علمیه استان آغاز شده و هم اکنون نیز علاقه مندان می توانند ثبت نام نمایند،تاکید کرد: این ثبت‌نام ویژه برادران داوطلب حضور در حوزه علمیه استان است.

مدیر حوزه علمیه گیلان تصریح کرد: برادران واجد شرایط برای تحصیل در دوره بلند مدت و کوتاه مدت 5 ساله (سفیران هدایت) با توجه به شرایط اختصاصی هر دوره، می‌توانند به سایت معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور به آدرس اینترنتی www.howzeh-qom.ir مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام لاکانی، در بخش دیگری از سخنان خود،  با بیان اینکه تاکنون 600 نفر در این حوزه، ثبت نام کردند، خاطرنشان ساخت:  هیچ محدودیتی برای پذیرش در این حوزه  وجود نداشته و تمام علاقه مندان می توانند برای تحصیل در آن ثبت نام نمایند.

به گفته وی ، هم اکنون 15 مدرسه علمیه در این استان  فعال بوده و هزار و 100 طلبه در آن مشغول تحصیل می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha