پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت‌الله علوی

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که مبلغان برای جلو گیری از برخی انحرافات در جامعه باید تلاش کنندگفتند: امروز روحانیت با تمسک به سیره و اندیشه علمای گذشته در عرصه تبلیغ تلاش می کنند.

به گزارش خبر گزاری حوزه ،ایشان  امروز دردیدارجمعی از فرماندهان پایگاهای بسیج استان البرز، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم به اهمیت مسئله تبلیغ دین پرداخته واظهارداشتند: خداوند پیامبرانی را برای هدایت مردم فرستاده تا  جامعه را از انحرافات اخلاقی ،اعتقادی و.... نجات دهند .

معظم له یاد آورشدند: انبیاء و اولیاء الهی باوجود همه مشکلات که برای آنها در این را ه، پیش می آمد، هرگز دست از رسالت خود برنداشته و به آن اعتقاد وباورداشتند.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی رسالت حوزهای علمیه را تبلیغ معارف دینی دانستند و اظهار داشتند: همان طورکه پیامبران و علمای گذشته برای جلوگیری ازانحرافات درجامعه و به خصوص قشر جوان، بدون چشم داشتی تلاش می کردند، امروز روحانیت نیز  به همان اندیشه علمای گذشته در عرصه تبلیغ  تلاش می کنند.

ایشان پیام رسانی علوم برخاسته از معارف اهل بیت(ع) را دربین همه اقشار مختلف مردم برای ازبین بردن انحرافات تربیتی درجامعه مانند مسئله "امربه معروف  "همگانی دانستند و ترویج معارف دینی را نیازمند جهاد رسانه‌ای دانستند.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم، با بیان این که وظیفه داریم نسبت به افراد جامعه درا بعاد مختلف اعتقادی واخلاقی و.... خدمت گزار باشیم؛ یکی از حقوق مسلمانان را رعایت حق برادر مسلمان خود دانستند و از بی تفاوتی برادران دینی نسبت به اوضاع و احوال یکدیگر انتقاد کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha