سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
روحانیوان

مدیر اداره اعزام مبلغ معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان قم از فعالیت فعالیت تبلیغی 2 هزار و 850 روحانی در قالب هجرت بلند مدت در کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محسن رضوی، در مراسم معرفی امام جماعت مسجد امام خمینی(ره)روستای قاهان، از فعالیت تبلیغی 2 هزار و 850 مبلغ بلند مدت خبر داد و گفت: با توجه به نیازهای فرهنگی و دینی شهرها و روستاهای کشور به حضور مستمر مبلغین، اعزام روحانیون بصورت بلند مدت به اقصی نقاط کشور، موجب تقویت بنیان های دینی و فرهنگی جامعه می شود.

مدیر اداره اعزام مبلغ معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان قم تصریح کرد: گسترش روز افزودن هجمه های فرهنگی غرب علیه اعتقادات دینی و بنیان های خانواده، ضرورت حضور روحانیون را بخصوص در مناطق محروم دو چندان کرده است.

حجت الاسلام رضوی همچنین با اشاره به فعالیت 250 ملبغ و مبلغه در مدارس استان قم، خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، زمینه حضور مبلغین در مدارس آموزش و پرورش فراهم شده و باید دانش آموزان و جوانان را از همان دوران جوانی با فرهنگ دینی تربیت کرد.

وی، تبیین معارف دینی، اقامه نماز جماعت، آموزش احکام، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، اجرای برنامه های  قرآنی و ... را از جمله فعالیت های روحانیون در مدارس برشمرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha