سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت‌الله علوی

حضرت آیت اله علوی گرگانی خطاب به مسئولان گفتند: تنها برای کسب رضایت الهی تلاش نمایید و منتظر نباشید که مردم از شما تشکر کنند، بلکه به دنبال تشکر خدا باشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له، پیش از ظهر امروز در دیدار دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به تبیین اهمیت و جایگاه خدمت‌رسانی به مردم پرداختند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به روایتی از معصوم(ع) مبنی بر این که هنگامی که حوادث بر شما نازل شد خود را از این حوادث نجات دهید، ابراز داشتند: کمک و خدمت به مردم دارای اجر زیادی در نزد خداوند متعال است.

ایشان با تاکید بر این که مسئولان و دست اندرکاران سازمان امداد و نجات هلال‌احمر باید برای کسب رضایت الهی و خدمت به مردم تلاش کنند، خطاب به حضار خاطرنشان کردند: تنها برای کسب رضایت الهی تلاش نمایید و منتظر نباشید که مردم از شما تشکر کنند، بلکه به دنبال تشکر خدا باشید.

معظم‌له به مسئولان سازمان امداد و نجات توصیه کردند: کسانی را که برای این کار انتخاب می‌کنید که دارای عاطفه بالایی باشند، چون در حوادث و مشکلات صحنه‌هایی پیش می‌آید که اگر کسی دارای عاطفه نباشد، از پس آن مشکلات و حوادث بر نمی‌آید.

آیت‌الله علوی‌گرگانی همچنین کردند: باید برای داوطلبان خدمت در این سازمان، دوره های آموزشی برگزار شود تا با مسایل دینی آشنا شوند، چرا که گاهی در عرصه امداد و نجات شرایطی پیش می‌آید که امدادگران باید با مسایل دینی و احکام آشنایی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha