جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ااا

از آن جایی که نماز به همه امور جهت می دهد ، بنابراین اگر به آن توجه و به معنای واقعی در جامعه اقامه شود، به یقین بسیاری از مشکلات امروز جامعه برطرف می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری،در نخستین نشست ستاد اقامه نماز این استان در سال جاری، با اشاره به ظرفیت های بالای نماز اظهار داشت: اگر کسی توانست به جایگاه واقعی نماز پی برد و با همه وجود آن را بشناسد، به یقین همه کارها را به سمت نماز جهت می دهد و از هر فرصتی برای ترویج این امر اساسی استفاده می کند.

امام جمعه شهرکرد، بسیاری از مشکلات امروز جامعه را ناشی از اقامه نشدن درست نماز بیان کرد و افزود: از آن جایی که نماز وسیله ارتباط با خداوند متعال است، و به همه امور جهت می‌دهد بنابراین اگر به آن توجه و به معنای واقعی در جامعه اقامه شود، به یقین بسیاری از مشکلات امروز جامعه برطرف می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: اگر انسان به وسیله نماز ارتباطش را با خداوند محکم نکند، کارهایش خدایی نمی شود و به یقین، کاری هم که خدایی نباشد، برکت ندارد و به مقصد نهایی نخواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ، در ادامه به برگزاری سومین دوره مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز در استان در ماه آینده خبر داد و تأکید کرد: این مسابقه کاری بسیار ارزشمند در جهت توسعه فرهنگ نمازخوانی است؛ بنابراین همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان وارد میدان شوند و متولیان امر را در جهت برگزاری هر چه بهتر آین مسابقه یاری نمایند.

حجت الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این جلسه، با اشاره به برگزاری مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز به میزبانی این استان در ماه آینده، ابراز داشت: تا به امروز، 5هزار و350 وبلاگ‌نویس در این مسابقه شرکت کرده اند که نسبت به سال های پیش، قابل مقایسه نیست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha