شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌‌الاسلام صالح

معاون فرهنگی تبلیغی جامعة المصطفی گفت: جشواره طوبی رویکرد فاخری است که نقش تاثیرگذاری در توسعه و ترویج تبلیغ فرهنگ فعالیت های رسانه ای دارد و به کانونی برای فعالان فرهنگی تبلیغی جامعه المصطفی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین صالح عصر امروز در مراسم پنجمین جشنواره بین المللی تبلیغی فرهنگی طوبی با اشاره به این که این جشنواره با رویکرد افزایش کیفی فعالیت های تبلیغی بر اساس جدیدترین آئین نامه برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره را بر اساس رسالت های این نهاد حوزوی، به سمت توانمند نمودن طلاب برای ایفای رسالت های حوزوی و دینی هدایت کردیم.

وی با بیان این که جشنواره طوبی در بخش های هنری به ارائه زیبایی مکتب معارف اهل بیت می پردازد، تصریح کرد: در این جشنواره به هنر صرف پرداخته نشده بلکه هنر در مسیر مکتب اسلام و اهل بیت(ع) مورد توجه قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین صالح افزود: این جشواره رویکرد فاخری است که نقش تاثیرگذاری در توسعه و ترویج تبلیغ فرهنگ فعالیت های رسانه ای دارد و به کانونی برای فعالان فرهنگی تبلیغی جامعة المصطفی تبدیل شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعة المصطفی با اشاره به این که شعار جشنواره طوبی با شعار سال تطابق پیدا کرده است، تصریح کرد: شعار جشنواره امسال با عنوان تبلیغ، رسانه و رسالت جهانی نام گذاری شد، چرا که رهبر معظم انقلاب همواره در زمینه ارائه پیام قرآنی و تبلیغ رسالت جهانی از سوی طلاب فرمایشاتی را بیان کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین صالح با بیان این که طلاب المصطفی در بخش ویژه جشنواره طوبی به فعالیت های سایبری و معرفی انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، مکتب اهل بیت(ع) و شخصیت های امام راحل(ره) و رهبری در قالب نماهنگ، فیلم، کوتاه و وبلاگ پرداختند، ابراز داشت: تمام مراکز آموزشی تبلیغی جامعة المصطفی برای برگزاری این جشنواره نقش آفرینی کردند و ستاد نقش خود را کم کرد تا مدارس در این زمینه بیشتر بپردازند و موجب رشد و تربیت طلاب شوند.

وی در پایان از تمام مراکز و مدارسی که در برگزاری این جشنواره به نقش آفرینی پرداختند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/313 /33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha