جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آزمون سفیران

مسئول گزینش مرکز آموزش های تخصصی تبلیغ حوزه های علمیه سفیران هدایت از رقابت 600 طلبه در آزمون سطح سه سفیران هدایت خبر داد.

حجت الاسلام قاسم ابراهیمی در حاشیه برگزاری آزمون کتبی سطح سه سفیران هدایت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهارداشت: این افزایش سطح علمی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و نیاز سنجی عصر حاضر به تبلیغ در امت اسلامی شکل گرفت به طوریکه با تصمیم مراجع معظم تقلید، شورای عالی حوزه های علمیه و مرکز مدیریت شرایط ادامه تحصیل طلاب سطح دو سفیران هدایت تحقق پیدا کرد.

وی افزود: معدل 18 به بالا در سطح 2 سفیران هدایت و دیگری گذراندن 2 سال از تعهد تبلیغی 5 ساله  از جمله شرایط این آزمون بوده است.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که نتایج آزمون ده روز دیگر بر روی پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش های تخصصی تبلیغ به نشانی http://tth.ir قرار خواهد گرفت، گفت: منتخبین آزمون می بایست برای مصاحبه علمی در روزهای تعیین شده ای که اعلام خواهد شد در مرکز حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: محدویتی برای پذیرش طلاب در سطح سه سفیران نداریم فقط شرکت کنندگان می بایست حداقل امتیاز( 50 درصد + 1) کسب کنند تا در مصاحبه علمی حضور پیدا کنند.

مسئول گزینش مرکز آموزش های تخصصی تبلیغ با اشاره به تعداد طلاب حاضر در سفیران هدایت گفت: در حال حاضر به استنثای پذیرفته شدگان امسال بیش از 5هزار نفر در سفیران هدایت مشغول به فراگیری تحصیل علوم دینی هستند.

وی با اشاره به آزمون هفته آینده سطح چهار تبلیغ گفت: ان شالله در 5شنبه هفته آینده ساعت 17 نیز بیش از 160 نفر از طلاب برای ورود به سطح چهار حوزه با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

انتهای پیام    313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha