پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام طیبی فر

نرمش هایی که در موضوع توافق هسته ای مطرح است، چیزی جز تغییر تاکتیک برای جابجایی زمین بازی نیست والاّ استراتژی و خط قرمزهای نظام که توسط مقام معظم رهبری ارائه می شود، غیر قابل تغییر است.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر در افتتاحیه سی ودومین دوره آموزش رزم مقدماتی طلاب و روحانیون بسیجی سراسر کشور، در مرکز آموزشی امام علی (ع) قم، در سخنانی به تشریح وضعیت کنونی جهان اسلام پرداخت.

وی، اصول استراتژی و راهبردی نظام اسلامی را غیر قایل تغییر خواند و افزود: نرمش هایی که در موضوع توافق هسته ای مطرح است، چیزی جز تغییر تاکتیک برای جابجایی زمین بازی نیست والاّ استراتژی و خط قرمزهای نظام که توسط مقام معظم رهبری ارائه می شود، غیر قابل تغییر است .

فرمانده تیپ امام صادق(ع) با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب نسبت به موضوع فرهنگ، با تشبیه فرهنگ مسموم به هوای آلوده، وظیفه همگان مخصوصاً طلاب و روحانیون رادر این موضوع حیاتی بسیار خطیر دانست. 

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر با اشاره به آیه شریفه « لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُواْ  ...(مائده/ 82)»  و خطر یهود و صهیونیسم جهانی و عمق ضدیت آنها با اسلام ، گفت: کارگردان اصلی فتنه 88 شبکه های صهیونیستی و عماّل آنها بودند.

بر پایه این گزارش، طلاب و روحانیون  بسیجی شرکت کننده در سی ودومین دوره آموزش رزم مقدماتی در مرکز آموزشی امام علی (ع) قم، در این دوره در مدت 45 روز آموزش های نظامی و مباحث معرفتی و بصیرتی را فرا خواهند گرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha