چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام  عاملی

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با تاکید بر برخورد تهاجمی با ناتوی فرهنگی دشمنان، راهکارهای عملی این مهم را برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین عاملی عصر امروز در گردهمایی طلاب اردبیلی مقیم حوزه علمیه قم که در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمنان علیه ایران گفت: امروز دشمن ایران اسلامی از هر فرصتی جهت ضربه زدن به کیان اسلام و انقلاب بهره برده و در این زمینه از روش‌های گوناگونی بهره می‌برند که اگر ما پا به پای آنها تهاجمی عمل نکنیم نمی‌توانیم موفق شویم.

وی با بیان این‌ مطلب که تمام راهکارهای مقابله با تهاجمات فرهنگی در بیان و احادیث ائمه‌(ع) موجود است افزود: امروز ما باید آموزه‌ها را استخراج کرده و مورد استفاده قرار دهیم .

وی در ادامه سخنان خود به بیان راهکارهای عملی مقابله با تهاجم فرهنگی پرداخت و گفت: تبلیغ سنتی از مهمترین راهکارهای موجود در این راه است که باید طلاب به آن اهتمام داشته باشند؛ چرا که این روش دارای تاثیرگذاری بسیاری است.

امام جمعه اردبیل استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش، مدارس امین و استفاده از ظرفیت‌های هنر را از دیگر راهکارها موجود عنوان و گفت: از دیگر عرصه‌های مهم در این زمینه استفاده از فضای سایبری است که ما باید از این فرصت جهت تبلیغ دین و مبارزه با تهاجمات فرهنگی استفاده نماییم.

وی راه ‌اندازی هیئات مذهبی را از دیگر راهکارهای موجود عنوان و تصریح کرد: امروز باید روحانیون در جمع جوانان حضور فعال داشته تا بتوانند در جذب آنها تهاجمات فرهنگی دشمنان را خنثی کرده و جوانان را در مقابل این توطئه‌ها بیمه نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha