چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
عیسی امامی

برای داشتن یک اقتصاد سالم، مبتنی بر عدالت اجتماعی باید دستگاه های اجرایی ونظارتی و رسانه ها فرهنگ سازی دقیقی انجام بدهند تا مردم هم با جدیت تمام برای تحقق آن تلاش کنند.

عیسی امامی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری حوزه با اشاره به اینکه هر امری از جمله فرهنگ در سایه عزم و اراده ای ملی، به سر منزل مقصود میرسد، بیان داشت: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر باید برای برپایی فرهنگ اصیل دینی گام بردارند به طوری که مسئولان، بسترها و زمینه های لازم را از طریق وضع قوانین مفید و دراختیار گذاشتن امکانات لازم و مردم با تبعیت و اجرای نص قانون، به این حوزه کمک کنند.

وی منویات مقام معظم رهبری در این زمینه را منظومه فرهنگ خواند و گفت: تا فرهنگ، درست نشود، سایر حوزه‌ها از جمله سیاست و اخلاق درست و اصلاح نمی‌شود.

امامی افزود: برای داشتن یک اقتصاد سالم، مبتنی بر عدالت اجتماعی باید دستگاه های اجرایی ونظارتی و رسانه ها فرهنگ سازی دقیقی انجام بدهند تا مردم هم با جدیت تمام برای تحقق آن تلاش کنند، چنان که تاکنون در تمام عرصه‌ها با قوت و قدرت ورود کرده‌اند.

عیسی امامی، آرمان ها و ارزش های انقلاب را خون بهای صدها هزار شهید دانست و ادامه داد: یکی از ارزش های اسلامی اهتمام به سبک زندگی دینی و دوری از مصرف زدگی است که متأسفانه دامن گیر جامعه شده است.

وی راهکار اصلی اصلاح این وضعیت را اهتمام و تلاش همگانی و استفاده از تمام ظرفیت ها دانست زیرا فرهنگ به عنوان عصاره تمام ارزش های الهی، اساس انقلاب اسلامی است.

این نماینده مجلس افزود: اگر مردم در مسئولان، صداقت را ببینند خود مجری فرهنگ می‌شوند و در این میان، جوانان بیشتر از همه می‌توانند نقش آفرین باشند لذا باید از آنها به خوبی بهره گرفت و  به آنها میدان برای کار و فعالیت جهادی داد.

امامی در پایان گفت: خوشبختانه مردمی متواضع و آرمانخواه داریم که مطمئناً پاسدار ارزش های انقلاب خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha