جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله علوی

حضرت آیت الله علوی گرگانی جنایت وهابیها در عراق و سوریه را وحشی ترین جنایتها دانسته و گفتند: وهابیت از دنیا، تنها خوی وحشی گری را یاد گرفته اند.

به گزارش خبر گزاری حوزه ، معظم له  امروز در دیدار نیروهای هوا فضای سپاه ، به حدیثی ازحضرت امام علی (ع)،اشاره کرده و  جنایت وهابیها در عراق و سوریه را وقیحانه دانسته و اظها رداشتند : این ظالمان  مرتکب هر گونه وحشی گری و ظلم می شوند، و هیچ ترسی  ندارند، چون تنها خوی وحشی گری را یاد گرفتند .

 حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این که خلقت انسان جزء برای اطاعت و عبادت نبوده است و هر چه غیر از این باشد باطل است، گفتند : دنیا محل عبورو عبرت است و باید از سرنوشت ظالمان و جنایتکاران عبرت بگیرند که با چه وضع بدی از دنیا رفتند .

ایشان با بیان این که توشه و اعمال نیک تنها چیزی است که درآخرت نجات بخش انسان خواهد بود ، افزودند : حضو ر انسان در دنیا، فرصت بسیار مناسبی برای وجود برکات معنوی دارد،  باید آن را غنیمت شمرد .      

استاد خارج فقه حوزه ، با اشاره به این که جان دادن اهل ایمان در دنیا بسیار آسان تر از دیگران خواهد بود یاد آورشدند : خداوند  از مرگ اهل یقین و عمل صالح تعبیر به حیات طیبه می کندودر قیامت هم با همین عنوان از آنها یاد می کند .

حضرت آیت الله علوی گرگانی وضعیت جان دادن انسانهای بی ایمان را با استفاده ار آیات و روایات بسیار سخت توصیف  کرد ودر خاتمه  ابراز داشتند : عمر، برکتی است که باید  مانند مروارید از آن استفاده کرد وقدر آن را دانست .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha