چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام اسدالله کریمی

معاون آموزش مجمع عالی تفسیر قرآن کریم از شرکت 100 داوطلب در آزمون ورودی پنجمین دوره آموزشی این مجمع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام اسدالله کریمی، در حاشیه برگزاری آزمون ورودی این مجمع گفت: اردیبهشت هر سال آزمون ورودی مجمع عالی تفسیر برگزار می‌شود و امسال در پنجمین آزمون، حدود 100 نفر شرکت کردند که از بین آنها 20 الی 25 نفر پس از موفقیت در مصاحبه، پذیرفته خواهند شد.

معاون آموزش مجمع عالی تفسیر قرآن کریم با شاره به این که فعالیت آموزشی مجمع عالی تفسیر به هیچ موازی‌کاری با دیگر مراکز محسوب نمی‌شود، افزود: در دوره آموزشی مجمع عالی تفسیر 64 واحد در طول سه سال ارائه می‌شود که 32 واحد آن تفسیر ترتیبی، 16 واحد تفسیر موضوعی و 16 واحد نیز علوم قرآنی است.

وی ادامه داد: در کنار کلاس‌های آموزشی تفسیر، آموزش تدریس نیز به صورت کارگاهی و عملی به عنوان الگوی عملی تدریس تفسیر توسط اساتید خبره ارائه می‌شود.

معاون آموزش مجمع عالی تفسیر قرآن کریم اضافه کرد: هدف ما از برگزاری این کلاس‌ها، ورود نخبگان به بحث تفسیر است و در تلاش می کنیم که این افراد پس از گذراندن دوره آموزشی، بصورت تخصصی وارد عرصه تدریس تفسیر شوند.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به شرایط شرکت در آزمون ورودی مجمع عالی تفسیر، یادآور شد: کسانی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند که مشغول درس خارج بوده و آزمون‌های کتبی و شفاهی پایه ده را به اتمام رسانده باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha