جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بب

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ما در حال جنگ هستیم و دشمن با تمام وجود در عرصه فرهنگی تاخت و تاز می کند لذا باید دفاع لازم را داشته باشیم و با حالت تهاجمی نقاط ضعف دشمن را نشانه بگیریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از فارس، آیت الله ایمانی در جلسه شورای هماهنگی دانشگاه های استان فارس، با تاکید بر این که،حوزه و دانشگاه در مسائل فرهنگی جامعه تاثیرگذار هستند بیان داشت: با برنامه ریزی و تشکیل کارگروه فرهنگی در حوزه مسائل دانشگاهی، می توانیم ضمن اصلاح سبک زندگی اسلامی، مسائل مختلف فرهنگی دانشجویان را سر و سامان دهیم.

وی  اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب حدود دوسال قبل دستورالعملی صادر کردند که اساتید و دانشجویان را فرماندهان و افسران جنگ نرم معرفی کردند، ولی متاسفانه در جامعه اسلامی خروجی ملموسی در این رابطه مشاهده نکردیم که باید به این بخش اهتمام ویژه گردد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به برخی  از  نقاط آسیپ پذیری فرهنگی دشمن تصریح کرد: ما در حال جنگ هستیم و دشمن با تمام وجود در عرصه فرهنگی تاخت و تاز می کند، لذا  باید دفاع لازم را داشته باشیم  و با حالت تهاجمی نقاط ضعف دشمن را  نشانه بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha