پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌آلاسلام فرخ فال

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، از برگزاری شانزدهمین اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، با سخنرانی حضرت آیت الله جوادی آملی، در روز 8 خرداد ماه خبر داد.

مدیر حوزه علمیه استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر گفت: این اجلاس طبق روال گذشته، پس از اتمام سال تحصیلی و فراخوان اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم پیرامون موضوع و محوری مشخص شده برگزار می شود که امسال نیز در هشتم خردادماه شاهد برگزاری شانزدهمین دوره آن با موضوع "راهکارهای تقویت بنیه علمی و تربیتی طلاب" خواهیم بود.

برنامه های اجلاس شانزدهم

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با اشاره به سخنرانان اجلاس شانزدهم، ادامه داد: در این اجلاس حضرت آیت الله جوادی آملی و آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور به ایراد سخن خواهند پرداخت.

مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به فعالیت کمیسیون های مختلف در اجلاس های متعدد اساتید خاطرنشان کرد: در اجلاس شانزدهم، دو کمیسیون با حضور اساتید برجسته سطوح عالی و خارج حوزه فعالیت خود را آغاز کرده اند و ضمن نامگذاری موضوع اجلاس، در حین برپایی اجلاسیه، گزارشی از فعالیت های کمیسیون ها در سال گذشته تحصیلی را ارائه خواهند داد.

مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور اضافه کرد: هر یک از کمیسیون ها با تمرکز بر روی موضوع تقویت بنیه علمی و نیز تربیت اسلامی طلاب، نتایج حاصل شده را در روز اجلاس به سمع و نظر حاضرین خواهند رساند.

وی، ارائه اهداف اجلاس جاری و دستاوردهای اجلاس های گذشته را از دیگر برنامه های اجلاس شانزدهم ذکر کرد و افزود: این گزارش توسط مدیر حوزه علمیه استان قم، به منظور آگاهی بخشی بیشتر حاضرین انجام خواهد پذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال، تقدیر از اساتید نمونه سطوح عالی را از دیگر برنامه های اجلاس شانزدهم اعلام کرد و گفت: در این اجلاس همانند سنت حسنه سالهای گذشته، از 6 نفر از اساتید، توسط مدیر حوزه های علمیه کشور و تنی چند از شخصیت های برجسته حوزوی تجلیل خواهد شد.

زمان برگزاری

مدیر حوزه علمیه استان قم در پایان، زمان برگزاری شانزدهمین اجلاس اساتید سطوح عالی و خارج حوزه را روز پنجشنبه، هشتم خردادماه، ساعت 9 در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) اعلام کرد.

انتهای پیام   313/17




 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha