چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام آلبکل اهواز

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان از برگزاری آزمون ورودی مراکز تخصصی حقوق و قضاء و کلام شیعه در اهواز خبر داد.

حجت الاسلام علی آلبکل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به برگزاری آزمون ورودی مراکز تخصصی حقوق و قضاء و کلام شیعه در اهواز، گفت: این آزمون ویژه طلاب سطوح دو و سه حوزه علمیه خوزستان است و اساتید برتر بر برگزاری آزمون نظارت خواهند داشت.

وی با اشاره به این که نتایج این آزمون جهت درج در پرونده، به قم اعلام می گردد، خاطرنشان کرد: نتایج آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی معاونت آموزش حوزه های علمیه به نشانی www.howzeh-qom.ir اعلام خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با اشاره به زمان و مکان برگزاری آزمون، ابراز داشت: آزمون مرکز تخصصی، صبح روز جمعه، نهم خردادماه، در مسجد اعظم اهواز برگزار می شود.

حجت الاسلام آلبکل با بیان این که پذیرفته شدگان جذب در دو مرکز تخصصی حقوق و قضاء و کلام شیعه می شوند، گفت: مرکز تخصصی کلام شیعه زیر نظر حجت الاسلام و المسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و موسسه حقوق و قضاء نیز زیر نظر حجت الاسلام سعدی فعالیت می کنند.

وی، در پایان از برگزاری آزمون امتحان شفاهی پایه ۱۰ خبرداد و خاطرنشان کرد: طلابی که پایه ۱۰ کتبی خود را به موفقیت پشت سر گذاشته اند، می بایست در آزمون شفاهی که فردا پنج شنبه، ساعت ۱۰ صبح، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود، شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha